Häst & Ryttare ökar mest!

(SvRF)
ImageVaultHandler.aspx

Svenska Ridsportförbundets medlemstidning Häst & Ryttare är inte bara störst i Sverige, det är också den hästtidning som ökar mest. Det visar den senaste läsarundersökningen från Orvesto.

Läs mer...
 
Sv: Häst & Ryttare ökar mest!

Det var ju trevligt att så många uppskattar medlemstidningen.
Själv så tycker jag den är helt ointressant, har jag tur är det i allafall en sak som jag tycker är intressant i varje nummer. :grin:
Skulle aldrig läsa den om jag inte fick den gratis faktiskt.
Dessutom så blev den redan enligt mig bra tidningen Ridsport ännu mycket bättre när förbundets obligatoriska sidor försvann ur den. Ridsport slapp de dötrista sidorna och kunde bli mycket mer ärlig och vass i sina reportage! Så jag är nog nöjd med medlemstidningen i allafall, Ridsport blev ju bättre när förbundet började med egen tidning!

Så det vore väl en fin besparing för förbundet att inte ge ut den gratis då?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En häst i Belgien som hade neurologiska symptom och testade positivt för EHV-1 dog på fredagen. Nu uppmanar Svenska Ridsportförbundet...
Svar
0
· Visningar
397
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En ny studie med islandshästar visar att ryttarens förmåga att sitta rakt över hästen, och till exempel inte vika sig i midjan, påverkar...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Att Sverige ligger i framkant när det handlar om hästvälfärd tror Malin Baryard Johnsson är en stor del i de senaste årens framgångar...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Vill du bli chefredaktör för Sveriges största hästtidning? Svenska Ridsportförbundets medlemstidning är med sin upplaga på 125 000...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp