Häst trafikdödad i Hjo

Sv: Häst trafikdödad i Hjo

Fy vad otäckt. :crazy:
Hoppas att ryttaren inte skadade sig allvarligt, tur i oturen att hästen dog direkt iaf. :(
 
Sv: Häst trafikdödad i Hjo

Verkar vara mycket olyckor just i trafiken för tillfället.

:( stackars hästens ägare:(
 
Sv: Häst trafikdödad i Hjo

Usch, vad hemskt... Undra om det var buskörning eller en ren olyckshändelse.... i och med att hästen dog omedelbart så borde väl bilisten haft rätt bråttom :o
 
Sv: Häst trafikdödad i Hjo

Min lillasysters kompis ponny...kusken hade kastat sig ur vagnen då ponnyn blev skrämd av något och skenade som jag förstod det hela.
 
Sv: Häst trafikdödad i Hjo

Enligt tidningen så var det ett körande ekipage. 2 av dom blev chockade och fick köras in till KSS, de hade dock inga allvarliga skador.
 
Sv: Häst trafikdödad i Hjo

Fick reda på idag att det var en inackordering i stallet där jag har min häst, usch vad hemskt men tur i oturen att ingen människa kom till skada
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Förra sommaren kom flera hästar lösa och skenade runt Djurgården och en man dog av sina skador. Imorgon kommer domen där hästägaren kan...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En ung kvinna fick föras till sjukhus i samband med att en personbil kolliderade med en häst i Sjöbo kommun på tisdagskvällen. Hästen...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En person har förts till sjukhus efter en olycka mellan en personbil och en häst i Sjöbo kommun. Larmet kom strax efter klockan 21 på...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Under torsdagskvällen inträffade ett nytt dödsfall på en svensk travbana. På Dannero, som ligger utanför Kramfors, segnade hästen...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp