"hästar med problem"

T

Tinderpunk

\"hästar med problem\"

och andra nh videos?
ngn som har dem och kan rekomendera dem???

:confused:
 
Re: \"hästar med problem\"

Ja jag har Ellens alla tre filmer, och jag tycker att de är mycket tänkvärda och rekomenderar dom.
 
Re: \"hästar med problem\"

ah parelli :) vart går det att få tag på hans filmer i sverige tror du? humm
 
Re: \"hästar med problem\"

Jadu, bra fråga :smirk:

Glömde förresten att nämna "Videon om Horsemanship" kan tänka mig att den är bra :)
 
Re: \"hästar med problem\"

det är väldigt mycket reklam om den iaf.. jag får en känsla att dom ä r lite utan känsla, alltså att det är lite mekaniskt...
well jag har inte sett den får ta och göra det :)
 
Re: \"hästar med problem\"

Ellens filmer är superbra! Preciellt Hästar med problem rekommenderas varmt, men även Motivera din häst är sevärd. Dansa med hästar kan vara värd att titta på men innehållet ganska lite konkreta råd. Filmen om horsemanship har jag inte sett men jag gillade inte boken iallafall.
 
Re: \"hästar med problem\"

Fick dem i julklapp :p jag fick iaf tänka till och jag ska genast se vad jag kan göra åt min svårlastade häst=)Filmeran är superbra och jag rekomenderar dem varmt :D
 
Re: \"hästar med problem\"

Varför inte kolla in lite andra fast de inte är på svenska?
Buck Brannaman
Clinton Anderson
Brannaman
Clinton
Buckans har jag redan, har siktat in mig på Clinton :d
 
Re: \"hästar med problem\"

Har alla 3 ellens filmer och jag tycker dom är JÄTTEBRA!
Väldigt inspirerande.. :love:
 
Re: \"hästar med problem\"

Jag har köpt DVD:n "Den andra boken" av A. Walnestedt & Å. Heinmerth. Går att beställa på nätet, sök efter "Den andra boken" på google. Några klipp verkar finnas på deras hemsida också, att ladda hem direkt.

Filmen var inte så jättelång men väldigt inspirerande tyckte jag! De visar bl a lastning, häst i lina och lös häst.
 
Re: \"hästar med problem\"

Kan rekommendera Ellens videos. Parellis videos är av rätt dålig kvalitet, tyvärr. Dålig teknisk kvalitet och ganska sega.
 

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 394
Senast: Roheryn
·
Träning Eftersom jag ska genomgå en operation så kommer jag för det första ha lite tid då jag inte kan rida utan lämpligen får ägna mig åt...
Svar
16
· Visningar
901
Senast: Valle
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
495
Senast: Araminta
·
  • Artikel
Hästnyheter En video där unghästen Calle somnar bredvid Sanna Forsell har gått viralt både på Instagram och Tiktok med totalt nästan 90 miljoner...
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp