Hästbedrägeri avslöjat i Tyskland

Sv: Hästbedrägeri avslöjat i Tyskland

nej fy va rått, idiot. :@
 
Sv: Hästbedrägeri avslöjat i Tyskland

låter bekant , kompis med hon i sverige som gör likadant kanske.


Absolut, låter bekant. Och varför får jag känslan av att det verkar vara en lukrativ business....Det förnekades på många håll i tidigare trådar här att det fanns någon vinst i detta då slaktpriset på häst är så lågt. Men uppenbarligen finns det något att hämta...
 
Sv: Hästbedrägeri avslöjat i Tyskland

hur FAN kan man skicka någon annans häst till SLAKT! fy fan vilken känslo kall människa tänk om de va ens gamla trotjänare man lånat ut o sen fick veta att han ej mer fanns. vet ej vad man gjort med denna kvinna då!!!!!
 
Sv: Hästbedrägeri avslöjat i Tyskland

klart det är nåt att hänta, svartslakt ger bra med pengar.

dom förtjänar att bli slaktade själv. :mad:
 
Sv: Hästbedrägeri avslöjat i Tyskland

Helt jävla sjukt! Kan ju inte direkt vara någon hästvän, snarare någon som bara är ute efter pengar. Helt otroligt, hur kan man göra så?

Tyvärr är ju världen full av dessa jubelidioter, men jag är inte förvånad. Människor har visat sig vara kapabla till i stort sett vad som helst nu mer...
Det är bara fruktansvärt tragiskt att dom finns. Önskar det fanns något sätt att få stopp på all skit som händer, speciellt mot hästarna.
 
Sv: Hästbedrägeri avslöjat i Tyskland

hur FAN kan man skicka någon annans häst till SLAKT! fy fan vilken känslo kall människa tänk om de va ens gamla trotjänare man lånat ut o sen fick veta att han ej mer fanns. vet ej vad man gjort med denna kvinna då!!!!!

Om det är ens gamla trotjänar så bör man inte låna ut den till en okänd person. Allt kan hända tyvärr :(
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ja visst fan är det mig det är fel på. Jag är förbannat otrevlig och ilsksint och jag har ett jävla förakt mot myndigheter. Det kan väl...
Svar
1
· Visningar
602
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok När kommunen hade hand om länstrafik och färdtjänst, kom tjänstemän hem fill personen som sökte färdtjänst och tittade hur det såg ut...
Svar
3
· Visningar
512
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Hästnyheter När kvinnan kom ut till sina hästar upptäckte hon stora mängder blod på marken. Det visade sig sedan att någon knivskurit ett av djuren...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann mister en av de bästa hästar han haft i sitt stall. Ägaren av den elvaåriga valacken Chacanno har beslutat att...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp