L

linaf

Har du vaccinationer i passet och ska ut och tävla under tiden passet är hos ASVH: Ta en kopia av vaccinationerna, skriv dit hästens namn och registreringsnummer samt få kopian vidimerad (undertecknad av utomstående person som intygar att kopian överensstämmer med originalet).

citat från asvh.se, detta betyder alltså att vem som helst kan skriva på att kopian stämmer överens med originalet?
är inte sekreteriatet på tävlingar intresserade av ngt annat än vaccinationerna i ID-kortet?
 
Sv: Hästpass

om ens det, tror jag inte visat vacc.intyg på flera år på tävling om inte veterinären har krävt det vid besiktningen.
 

Liknande trådar

E
Hästvård Jag har ingen aning om detta hamnar i rätt forum, om inte så ber jag om ursäkt. Jo jag har hittat en häst som jag ska ha på foder för...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: Empooo
·
Avel Jag har ett fullblod importerat från England. Hon är DNA-testad, chipmärkt och ID-beskriven (konturdiagram) i sitt engelska pass...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: Victovie
·
Hästmänniskan Hallå! Hur har ni gjort, ni som har bytt ut eran ID-bok mot hästpass & haft alla vaccinationer i ID-boken??? Jag tävlar rätt så mkt nu...
Svar
6
· Visningar
2 010
Senast: tio-i-tre
·
Hästmänniskan vet inte om just dett har varit uppe eller ej, men min dator är väldigt seg så sökningen slutade inte så bra. saxat från asvh.se...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: _Peplis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp