Bukefalos 25 år!

Hästskötare i Sverige?

B

**BORTTAGEN**

Hej,
Sitter här och undrar över något stuteri som möjligen tar imot hjälp för ungdomar?
Hästskötarkurs kräver 18 år på personen, som man förmodligen ska ha gått, det finns inte möjlighet för ålder 17 att få hjälpa till på tex stuteri?

Virrigt det blev...
-Sara

R

RebeckaKihlberg

Mintt tips är att ringa till något stiteri och kolla om dom vill ha lite hjälp på helger/lov osv...det gjorde jag!!

B

**BORTTAGEN**

Team Piaff utanför Ängelholm söker "elever". Hör med dem. De är väldigt trevliga och MYCKET seriösa, där borde du kunna lära dig nästan hur mycket som helst.

Hellu du!
jag har varit i det stallet..för Per´s systers man äger det!
och vi fick åka dit!...det är snyggt där!!
snyggt ridhus!
som är ihop byggt med hingst stallet.!

P

piggis_83

Kolla annonser här på Buke! Även om dom kräver ex 18 år, så kan du ju alltid ringa o fråga ändå!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6582 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla hästfolk hoppas ni har det bra och tar hand om er i dessa tider!! Jag är en tjej på 17 (snart 18) som går i trean på...
2
Svar
32
· Visningar
3 125
Kropp&Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
1 605
Ridning Jag är 25 år gammal och har haft ett stort hästintresse hela livet.Började rida på ridskola i 6-årsåldern och red en gång i veckan tills...
Svar
13
· Visningar
1 180
Hundträning Hej Ni kanske minns mig, jag skrev en tråd för ett par år sedan om min sambo som hade köpt en hund han inte tog hand om och jag visste...
Svar
18
· Visningar
1 560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• Varde mörker

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Merlefärgad
  • Hund tar inte initiativ att gå ut

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare 2021