Haf pad + egna ilägg

CA

Trådstartare
Ska köpa ny pad till min bomlösa då jag inte är nöjd med den jag har nu.

Jag funderar på HAF -paden, men efter att ha skummat igenom trådar så verkar det som att iläggen i den är tunna?

Kan man lösa det genom att bygga upp den med vanligt liggunderlag? Eller är det helt fel?

Sv: Haf pad + egna ilägg

Vilken pad har du nu?

Nej, jag tror inte att liggunderlag fungerar. Det viktfördelar nog inte tillräckligt.
Jag hade en Skito Equalizer, men inläggen var lite för smala till min omusklade fyraåring, så jag har köpt ett par till och ska köra med dubbla. Ska testa imorgon - hoppas det funkar!

:banana:

Sv: Haf pad + egna ilägg

Har den från Hööks.

Jag misstänkte att dom skulle vara det.
Vad kostade inläggen?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 684
Senast: manda
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här... 2
Svar
32
· Visningar
3 302
Senast: ameo
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 050
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka