Sv: HAF pad

det går nog bra om du lägger underlag över de ordinarie.
Men skulle ändå rekommendera skito-ilägg:angel:

ok!! han är riktigt musklad i ryggen. :D så frågan är om han kan ha bara ordinarie! ska nog beställa en HAF-padd! efter mkt tittande.

tack Nikita4evR !!:)

Har först HAF-inläggen och sen liggunderlag över dom vanliga.
Funkar kanon bra!

Ja, på min HAF-pad är det röd undersida och blå på ovansidan?! Inte så snyggt men det går.

trådkapning: Jag köpte en pad från källquists som verkligen sög. Den gled åt vänster hela tiden, antar att det var paden eftersom sadeln var rätt bra kvalitet. Så: ligger HAF-padden still? Är tyget lagt "rätt" så att det inte glider åt ett visst håll?

Det är ju inte luddigt på undersidan. då spelar det väll ingen roll?
Men Ovansidan av padden är ett nätmaterial- Airnet, undersidan i Sympanova som gör att det inte glider. sen står det att det är antiglid.:)
synd bara att det inte fanns fler färger

Det är nog väldigt vanligt att det glider med källqvist.
matrialet ser lite halt ut oxå.
så det är nog inte din sadel som är problemet:angel:

Jag har/hade köpt en HAF-padd..men vi fick lämna tillbaka den pga av att ena fickan var större än den andra!:crazy: Men vi får se vad de säger!

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
599
Senast: Kristall10
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka