Haflinger Starut

Sv: Haflinger Starut

golden_tinka skrev:
Borde ju inte va så långt bort, vet att styrelsen och registratorn är utbytt, och dom håller på med ansökningarna från december!:)

Ja men då så, då kanske passet är på väg snart!
 
Sv: Haflinger Starut

satt å spanade i lite andra trådar... har du islandshäst oxå?
 
Sv: Haflinger Starut

har fixat en ny tråd nu... men kom på att den kanske inte borde ligga här under avel? ops!
 
Sv: Haflinger Starut

Fy vad tråkigt! tror att jag läste i den tråden att den var efter Segull fra skardi? jag har oxå en islänning å han e efter Segull oxå :love:
han har tyvärr exem.. hade din det oxå?
 
Sv: Haflinger Starut

Ja fy det är aldrig roligt att behöva ta bort ett djur :(

Håller du på mycket med din haflinger nu? eller du låter henne ta det lugnt nu i sommar?
 
Sv: Haflinger Starut

Rider smårundor (ett par km) gör jag ca 1-2 ggr/vecka, så man kan väl inte säga att jag gör jättemycket med henne. Men hon är ju så ung att jag inte vet om man ska göra så mycket mer just nu? Hon är tömkörd och jag vill köra in henne men just nu har jag ingen vagn som passar. Har en rockard som användes till islänningen, men hon var ju så liten (125 cm mkh), och denna rockarden är alldeles för liten för min haflinger.
 
Sv: Haflinger Starut

*kl*
Tack för svaren, verkar som tråden blivit kidnappad :D

Till bettysmatte - ja, jag har en på gång men vill inte skriva något innan allt är klart.
 
Sv: Haflinger Starut

Lejonelle skrev:
*kl*
Tack för svaren, verkar som tråden blivit kidnappad :D

Till bettysmatte - ja, jag har en på gång men vill inte skriva något innan allt är klart.

Försökte PM:a dig igen, men det var fullt!! Om du tömmer så skickar jag PM:et igen.
 

Liknande trådar

Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 193
Senast: Ramona
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 352
Senast: sorbifolia
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 885
Hundavel & Ras Om allt går som jag vill kommer jag skaffa valp nästa år och planerar för fullt för vilken ras jag ska välja. Har idag en jaktgolden...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 868
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp