Så fina killar! Blir säkert fina vallacker också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fina killar! Blir säkert fina vallacker också
Tror jag hittat pass-knappen på min Har bara testat på banan,så lite lite tempo. Vet inte om det funkar ute än men måste testa i helgen om väglaget tillåter
Funderar på om man ska åka på clinic på Hammarö 1 april.
Det är några dagar kvar av anmälningstiden.
Jag har anmält mig men inte betalat än... ska väl fixa det imorgon tänkte jag.Funderar också på det.
Har utmanat ödet lite till...
min första anmälan stötte på lätt patrull (gör inget; var halvt beredd på det problemet) så jag har ändrat.
Så nu ska jag rida tre hästar i T8 och V5.
Två av dem är mina, den tredje är en kanonfin häst som jag lånar. Han är dock ung och "grön" så med honom handlar det mest om miljöträning.
Honom kommer jag att ha hunnit rida ett 20-tal gånger när det väl är tävling, så mina förväntningar på resultat är inte höga utan rimliga.
Va roligt!
Såg att tävlingen blev överfull på bara några timmar
Ja, jättekul.
Uppenbarligen var jag snabb... som har fått med tre hästar på sammanlagt sex starter.
Jag har ju inte ridit "riktig" tävling än, men håller ögonen öppna för både Glaumur och Idja. Såg att Glaumur ännu inte lagt in datum på anläggningen heller.
Trodde först att man var tvungen att lösa licens först för att kunna anmäla men har fått korrekt information där också (tävlar ju inom SvRF också, och där beställer/förnyar man licens i samma datasystem som där tävlingarna läggs ut och man anmäler, praktiskt att inte behöva leta på olika ställen; man kan inte anmäla om man inte först har en giltig licens så jag var färgad av den erfarenheten).
Tror det är lagom att prova någon lätt klass på riktig tävling under året, och med lite tur om pållarna fortsätter att utvecklas som de gjort senaste året så kan jag prova någon lite svårare klass nästa säsong. Om jag inte ändrar mig innan dess, vill säga.
Ändra mig är jag ganska bra på.
Jag valde att inte anmäla till Säffle för jag känner inget tävlingssug alls än. Ska däremot vara med på Idjas vårtävling. Har heller inte sett några datum för Glaumur än men kommer troligen inte tävla där i år pga väldigt tung bana.
Var har du hittat Idjas vårtävling?
Jag har köpt mig en till islänning, ett föl
Ett riktigt litet charmtroll