Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att han inte kunde komma upp den sista dagen. Så han fick sprutan i mitt knä i boxenGammelmannen somnade in i mitt knä när han gick bort
Jag tittar också på denTittar på Frozen och konstaterar att det är väldigt märkligt att se den på svenska![]()
Han gick bort 23 maj 2012Idag skulle jag och Gammelmannen har firat 20 års jublieum idag.Skrev på papprena och betalade första inbetalningen 25 december 1996
![]()
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterar mig på buke inom en viss tid. Det finns annat att göra också.Jag väntar fortfarande på svar/reaktion från @Linda8142 Måste jag locka hit @CillaW o/e @kryddelydd för att bekräfta det jag skriver?
Generika har ofta andra bindningsmedel i tabletterna som man kan bli lika beroende av som de i originaltabletterna.
Jag väntar fortfarande på svar/reaktion från @Linda8142 Måste jag locka hit @CillaW o/e @kryddelydd för att bekräfta det jag skriver?
Generika har ofta andra bindningsmedel i tabletterna som man kan bli lika beroende av som de i originaltabletterna.
God fortsättning på julen hörrni. Har haft en mycket skön jul så här långt. Just nu är jag dock extremt sugen på lussekatt. Tyvärr har jag inte bakat några sådana i år. Och inte fick jag tag i någon jäst idag heller, Ica hade stängt när jag passerade på väg hem från stallet.
Får ta en kokostopp istället....
Jag kastar mig i bilen.Jag bakade lusseblobbar idag, bara att komma förbi![]()
Nej,det är bindemedlen men blir sjuk avMan blir väl inte beroende av bindemedel i tabletterna?
Den avstår jag nog.Du kan få lite gravad lax också![]()
Nej,det är bindemedlen men blir sjuk avsäger jag som är allergisk mot ett av dom vanligaste (talk)
![]()