Hallå där! Vad håller du på med? del ??

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 66 757
Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ska göra janson ikväll eller vänta till i morgon .Har just ätit revbensspjäll då jag inte kände för att laga så mycket mat igår !

God fortsättning på julen hörrni. Har haft en mycket skön jul så här långt. Just nu är jag dock extremt sugen på lussekatt. Tyvärr har jag inte bakat några sådana i år. Och inte fick jag tag i någon jäst idag heller, Ica hade stängt när jag passerade på väg hem från stallet.

Får ta en kokostopp istället....

Jag väntar fortfarande på svar/reaktion från @Linda8142 Måste jag locka hit @CillaW o/e @kryddelydd för att bekräfta det jag skriver?
Generika har ofta andra bindningsmedel i tabletterna som man kan bli lika beroende av som de i originaltabletterna.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterar mig på buke inom en viss tid. Det finns annat att göra också.
Jag minns inte var jag läste det om 80-120% men jag litar bara på seriösa källor så antagligen var det Läkemedelsverket, läkartidningen eller liknande. Kan ha varit en utländsk sida. Minns ej.

Tog en paus från julmaten och gjorde grönsakscurrysoppa :)
Nu sitter jag mest och försöker låta bli att hämta chips :p

God fortsättning på julen hörrni. Har haft en mycket skön jul så här långt. Just nu är jag dock extremt sugen på lussekatt. Tyvärr har jag inte bakat några sådana i år. Och inte fick jag tag i någon jäst idag heller, Ica hade stängt när jag passerade på väg hem från stallet.

Får ta en kokostopp istället....

Jag bakade lusseblobbar idag, bara att komma förbi ;)

Hemma efter julfirande hos mamma. Det har varit trevligt men idag har jag typ sovit hela dagen :p.
Nu ska jag slöa i tvsoffan och titta på Frost :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Hallå! Skulle ni äta rimmat stekfläsk som gick ut i datum 21/4? Det har legat i kylen i oöppnad förpackning. Det är ju saltat så tänker...
Svar
4
· Visningar
328
Senast: vilde
·
Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
520
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
869
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
967
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31