Hallå där! Vad håller du på med? del ??

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 66 757
Status
Stängd för vidare inlägg.
Var vaken vid ett. Och nu har jag sett till att sambon inte svälter ihjäl under dagen. Kroppen förbereder sig på nattaktiv bebis eller nåt (den är väldigt nattaktiv nu iaf).

Blir plugg idag med, utan huvudvärk hoppas jag, effektivare så.

Vaken. Men hade planerat sova mer. Men då jag vaknade av att katterna roade sig med att fånga en mus för någon timme sedan tycker min kropp tydligen inte det är nödvändigt med mer sömn. :down: Jag hade tänkt sova tills det blir ljust.

Jag ska alldeles strax gå upp och ge mej ut i mörkret med pannlampa, hund och nya värstingbroddarna typ "kyckling med snökedjor". Inte bekvämt men effektivt och tyvärr nödvändigt.
God morgon allihop!

Det där med att ha en sambo som börjar kl 7 gör att man går upp tidigt iaf och äter frukost.
Men ska lägga mig en liten stund när han har åkt.
Om en och en halv vecka börjar jag jobba.

Åker buss med frukostmackan i väskan. Ensam passagerare idag också, jag undrar hur länge dom kommer att köra den här morgonturen när skolbarnen inte är med?

Vaken och intar kaffe. Vet inte om det här med sovmorgon är så himla bra :cautious: man hinner lixom helt plötsligt känna efter hur kroppen mår och den klagar en aningen....eller ganska mycket ....tur jag har en del att göra i dag så jag inte riktigt hinner känna efter mer :idea:

Vaknat av klockan, om inte den var ställd skulle jag nog sova någon timme till. Det är helt skrämmande så trött jag är nu. Men men, snart ska vi ut och rida i vackra vädret :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Hallå! Skulle ni äta rimmat stekfläsk som gick ut i datum 21/4? Det har legat i kylen i oöppnad förpackning. Det är ju saltat så tänker...
Svar
4
· Visningar
328
Senast: vilde
·
Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
520
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
869
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
967
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka