Hallå där! Vad håller du på med? del ??

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 66 757
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hungrig fryser och törstig. 1.5 timme kvar innan det stänger och det är helt dött på loppisen. Vi är hela 4 st som står och säljer...

Har konstaterat att jag är en sådan där jobbig jäkel som aldrig går att nå på telefon :o
Helt enkelt för att jag aldrig kommer ihåg att slå på ljudet på morgonen. Har det aldrig på när jag sover

Min stänger automatiskt av ljudet kl 22 till 06.

Jag ställde in det på både min Iphone och min Samsung.

Då glömmer jag aldrig att varken slå av eller på ljudet.

Väldigt bekvämt.

Nähä. Snart är arbetsdagen slut.

Imorgon blir det Eskilstuna tur och retur.... Och sisådär 12 timmars städ på det då...

Skönt att det är lördag sedan!

Idag kom den första av mina 14 klockor,en av dom där man virar flera varv runt armen,det gick inget bra :cry: Jag har barnstorlek på mina handleder så den blev för stor som den skulle vara och räckte inte till om jag virade den ett varv till. :banghead:
Får bli ett tradera objekt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Hallå! Skulle ni äta rimmat stekfläsk som gick ut i datum 21/4? Det har legat i kylen i oöppnad förpackning. Det är ju saltat så tänker...
Svar
4
· Visningar
326
Senast: vilde
·
Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
518
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
867
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka