Hallå där! Vad håller du på med? del ??

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 66 757
Status
Stängd för vidare inlägg.
@EmmaBovary det är mitt "fel" att han sökte vård för det (jag hotade med att ta prov på långtidssockret om han inte fixade det på vårdcentralen innan jul.) Det var extremt högt så jag tvingade honom att söka vård för det :)

Jag vet att det är irrationellt att vara rädd att han ska vara arg, men är det ändå.

@EmmaBovary det är mitt "fel" att han sökte vård för det (jag hotade med att ta prov på långtidssockret om han inte fixade det på vårdcentralen innan jul.) Det var extremt högt så jag tvingade honom att söka vård för det :)

Jag vet att det är irrationellt att vara rädd att han ska vara arg, men är det ändå.

Man kan ju kanske vara lite irrationellt arg i ett sådant läge också, men du har ju alla gånger gjort rätt sak! Imponerande när någon får iväg någon till vården när det behövts! :bow:

@EmmaBovary okej jag fick ju ta det där provet på annandagen. Tur man är lite van och kan ta med hjälp av en kudde och ett köksbord :p men ändå, gillar inte att komma med dåliga nyheter och att göra människor jag älskar ledsna :(

Fatigue är hjärntrötthet. Hjärntrötthet kan man få pga många olika orsaker som stroke, cancer, utbrändhet, MS, Fibromyalgi, hjärnskador mm

Mot fatigue kan man få centralstimulerande mediciner som tex Amfetamin.
För min hjärna är totalt avstängd. Minnet funkar inte, sömnen är kass, känns som om hjärnan alltid är i luddigt moln av ingenting.
Livet går, jag pratar och gör mig förstådd men jag kopplar inte hur.
Känns som om hjärnan behöver en reboot av sig själv.

Ätit sallad och är proppmätt fortfarande.
Ska ta en kaffe och sen lägga mig och kolla tv i sängen.
Sambon jobbar natt i natt med.
Imorgon ska vi till Lindesberg och handla och sen fira nyår hos kompisarna

För min hjärna är totalt avstängd. Minnet funkar inte, sömnen är kass, känns som om hjärnan alltid är i luddigt moln av ingenting.
Livet går, jag pratar och gör mig förstådd men jag kopplar inte hur.
Känns som om hjärnan behöver en reboot av sig själv.

Du har väl varit utbränd om jag minns rätt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Hallå! Skulle ni äta rimmat stekfläsk som gick ut i datum 21/4? Det har legat i kylen i oöppnad förpackning. Det är ju saltat så tänker...
Svar
4
· Visningar
326
Senast: vilde
·
Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
518
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
863
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka