Hallå där! Vad håller du på med? del ??

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 66 757
Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag kan inte det här. Men när jag skummar det här i all hast framgooglade beslutet i ARN så bör du ha 14 dagars ångerrätt. Mobilizera står ju utanför butikerna och då omfattas köp hos dem av distansavtalslagen.

http://www.arn.se/contentassets/764c84e73bc2403e85850cab8ecdb995/2014-06843.pdf

Kommunens konsumentvägledare kanske kan råda dig hur du ska göra.
Jo men det är i maj tror jag kontrakten skrevs på
Det är på 24 månader - så det "går ut" i maj 2018:crazy:

Tack.
Ska kolla med min BS om han kan hjälpa mig. Han borde kunna det? Eller någon annan inom kommunen? Har ju ett funktionshinder, så jag får ju hjälp av kommunen med BS och KP
Någon nytta ska väl mitt funktionshinder göra iaf? Än så länge har jag BS och KP, en gång var i vecka. Och har än så länge, tandvårdskort

ja, har lite shoppomani
Det var Mobilizonera (tror jag de heter) som lurade på mig mobil och plattor

Mobilizera var de som lurade min mamma med. Också när hon skulle laga sin mobil ... De fick 3 arga pålästa personer på sig ... hjälpte inte ett skit trots mängder av samtal.

Mobilizera var de som lurade min mamma med. Också när hon skulle laga sin mobil ... De fick 3 arga pålästa personer på sig ... hjälpte inte ett skit trots mängder av samtal.
De stod överallt förut i Uppsala. Nu är det bara någon kvar på Citygross och Gränby
Enligt min BS är det flera som har hamnat i svårigheter pga dem:mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Hallå! Skulle ni äta rimmat stekfläsk som gick ut i datum 21/4? Det har legat i kylen i oöppnad förpackning. Det är ju saltat så tänker...
Svar
4
· Visningar
326
Senast: vilde
·
Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
518
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
868
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka