Bukefalos 28 år!

Halloweenparty!!! (Ulvlek)

Här är en till som aldrig tittar på skräckfilmer... Har googlat och bestämt mig för mamman i Mama, trailern jag snubblade över räckte för att jag skulle komma ihåg varför jag undviker de här filmerna! :nailbiting:
 
Shaggy kan även avslöja att hon har tappat förtroendet för sig själv som spöke. Hon spökade i fredags på en halloween fest. Själv var hon inte utklädd och vet inte så mycket om reaktionenrna eftersom hon stod inne i skogen och hoade och sjöng klagande toner. Det var dock ett annat spöke som berättade att ongarna kläckte ur sig saker som 'men lägg av' och 'har du opererat näsan' (nej näsan var inte maskerad). Med den inställningen kan man ju undra varför man är intresserad av att gå ut i regnet och varför man inte kan hålla käften av respekt för de som fryser för att roa dem.
Shaggy såg alla ficklampor elefanthjordarna hade med sig och hörde alla kvistar de knäckte samt att mundiarren var utbredd. Det var på sätt och vis rätt bortslösade timmar men skogen hade bra energi så tiden flög iväg när det inte lät som en hjord skenande hästar anföll.
 
Haha men jag har mörka drag förutom hyn som är likblek, så jag ser riktigt mycket ut som ett spöke.. Om jag inte lägger lite puder på mig får jag titt som tätt höra att jag ser sjuk ut :meh:

Åh, jag är också likblek, men har ynnesten att lätta upp det med en mosaik av röda blemmor! :up:
 
Åh, jag är också likblek, men har ynnesten att lätta upp det med en mosaik av röda blemmor! :up:

Jag fick mina tonårsfinnar förra året, bara typ åtta år försent :banghead: Sen visade det sig att det bara var att jag hade extremt torr hy.. :up: Har äntligen blivit av med dom :)
 
Jag fick mina tonårsfinnar förra året, bara typ åtta år försent :banghead: Sen visade det sig att det bara var att jag hade extremt torr hy.. :up: Har äntligen blivit av med dom :)

Tur för dig! :) Det är inte roligt med kass hy. ...Fast jag tänker aldrig på det på någon annan, bara på mig själv.
 
Det verkar vara ont om äkta spöken här på bukehallowenpartyt och min budget är tight så jag bättrar på statistiken lite och kommer klädd så här
spöket_laban.jpg
 
Lite mer till leken så har jag kikat lite på rollerna och magikern känns som en svår roll... Om den som har rollen håller på de goda så borde denne se till att bli lynchad rätt omg men om denne egentligen bara vill spela så länge som möjligt borde den se till att bli käkad... Jag vet inte om man verkligen kan klassa in den roll som endast god eller ond? Om magikern blir käkad, får vi andra veta det då? @Paddington kanske kan svara på det...
 
Idahoe
Gör en snygg entré i form av Dracula. Jag gillar inlevelsen och får i framtiden se om det är en ond eller god Dracula!

Cirkus
Tycker chucky är läskig, vilket är bra då det var det som var meningen. :devil:
Fick faktiskt googla på Carrie, sjukt äcklig, kanske mest för att jag haaaaatar blod!

Snurrfian
Verkar inte ha så bra koll på halloween då hon fick googla på utklädnader. Väljer motorsågsmassakern för att hon har en motorsåg i källaren. Vem fan har en motorsåg i källaren liksom, haha. :confused:

Bumpo
Har jag inte sett röken av.

LenaH
Är skrämd av temat..

Koppen
Verkar gilla mode, en snygg catwoman som berättar för snurrfian att hon aldrig kommer bli förförisk i snickarbyxor;)

Lobelia
Kommer som det klassiska spöket, jag gillar det, enkelt men funktionellt.:up:

Shaggy
Kan tydligen inte skrämmas, jag fattade dock inte så mycket av hens historia om skogen och elefanthjordarna...

FiaM
Gillar inte skräckfilmer och bestämmer sig för mama, vad gillar @Mammas om detta?:devil: Eller det är kanske DIG hon egentligen klär ut sig till:nailbiting:

Matmissbrukaren
Jag är lillasystern i min familj och vi kan vara monster ibland så hennes utklädnad till sin lillasyster är nog värd sin motivering;)

Mammas
Har kanske valt den mest obehagliga utklädnaden-the ring! Har även flest inlägg i tråden så jag får en känsla att hon antingen gillar halloween eller är hon riktigt taggad på ulvleken!
 
Lite mer till leken så har jag kikat lite på rollerna och magikern känns som en svår roll... Om den som har rollen håller på de goda så borde denne se till att bli lynchad rätt omg men om denne egentligen bara vill spela så länge som möjligt borde den se till att bli käkad... Jag vet inte om man verkligen kan klassa in den roll som endast god eller ond? Om magikern blir käkad, får vi andra veta det då? @Paddington kanske kan svara på det...

Håller med om att den är knepig, men jag antar att de flesta kör det bästa för det lag de tillhör för stunden.
 
Nej.

Spionen kommer dock se vem som ulvarna försökte käka, sedan är det upp till spionen att tolka den informationen....

Å nu säger jag inget mer i frågan - blir sååå mycket roligare om ni fortsätter spekulera :devil::angel::p
 
Nej.

Spionen kommer dock se vem som ulvarna försökte käka, sedan är det upp till spionen att tolka den informationen....

Å nu säger jag inget mer i frågan - blir sååå mycket roligare om ni fortsätter spekulera :devil::angel::p
Undrar om inte LL är lite ond sett utifrån sista kommentaren :cautious:;)

Hm. så risken är då att spionen tror det är den välsignade som ulvarna försökt äta och alltså håller denne för god fastän den blivit ond. Eller tvärtom för den delen...:crazy:
 
Shaggy
Kan tydligen inte skrämmas, jag fattade dock inte så mycket av hens historia om skogen och elefanthjordarna...
Snälla kan vi inte komma överens om att jag inte är en höna. Jag har flera gånger skrivt hon om mig själv och jag trivs betydligt bättre som det än det fula karaktärslösa ordet hen som jag avskydde redan i engelsk tappning.
 
Snälla kan vi inte komma överens om att jag inte är en höna. Jag har flera gånger skrivt hon om mig själv och jag trivs betydligt bättre som det än det fula karaktärslösa ordet hen som jag avskydde redan i engelsk tappning.

Jag lovar, har hittills kallat någon hen en gång i mitt liv. Jag strejkar när det gäller hönor.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Matskålar utan nickel
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp