Halloweenutklädnad

Sv: Halloweenutklädnad

kl

Jag vill ha en Halloweenfest till. Nu.

Lol.png

OMFG. Så. Jävla. KUL :D!!!

*KL*

Alltså vad gör man när man är totalt nybörjare på att klä ut sig och hitta på såna här saker? Det är skräcktema på lördag och det hade faktiskt varit jätteskoj att klä ut sig på riktigt! Men hur gör man!? Var hittar man saker? Vad behöver man? Hur sjutton kommer man på en bra idé? :crazy:

Snyggt!

Snyggt även med den där läckra klänningen! Är ju en bra idé!

Sj kör jag tvär budget iår, har inte mkt pengar då jag försöker hitta sadel som passar o det ränner iväg i pengar.
Så jag ska ha ett par utav mina fejk läder leggings, svarta stövlar, svart topp handskar o en svart t-shirt o förvandla mig till NINJA! :D
http://www.youtube.com/watch?v=9Pobuw7Wk2k

kl

Vi (jag och sambon) kör också på budget i år. Blir "R" och Julie från Warm bodies. Jag älskar den filmen :love:

Grymt! Viss klasskillnad mot alla "sexiga" köpeutstyrslar!
Men verkligen! Finns inget hemskare än alla "sexiga" sjuksköterskor och bin och allt dylikt. Jag såg just någon på Reddit som gjort en classy Edgar Allan Ho också, älskar't.

Vilka coola utklädnader alla har! Älskar avatarerna o Sailor moon!

Förra årets:

(obs, not kissing proof, såvida du inte vill vara grå runt hela munnen!)

Årets *kan-inte-komma-på-vad-jag-ska-vara*:

Dock inte färdigfixad! Slängde i lite fjädrar o en "pannfläta" i håret också! Enda coola var väl linserna som knappt syns på bilden... :)

Lara Croft är en klassiker. Som Batman. Inte kommer någon och säger till en utklädd till Batman att han känns nittiotal.

Hade jag vart brunett hade jag lätt varit Katniss Everdeen!

*KL*

Lånar en knapp, även om det är en inflyttningsfest och inte en halloweenfest.. :D Det är tema 80-tal, och jag och min pojkvän tänkte gå som någon typ av par. Tips?

KL

Jag ska vara Mårran från Mumindalen! Ska ha svarta jeans, mörkgrå långärmad tröja och sen en "tygmantel" som går runt hela kroppen. Längst ner ska jag nåla fast lite vitt (isen efter henne när hon går) och så måla läpparna som hennes mun är.

Har inte hittat någon bra näsa men får väl måla en svart triangel :p :D

Vi hade en Lars Croft på en fest för något år sen, han var ashet :D Undrar om jag har någon bild (och om han överlever att jag delar den med världen)

Här ska vi se, Lars Croft och någon slags viking, tror jag

Och en riktigt söt Jönsson-liga!

Ja, och så de okända men färgglada då såklart

Undrar vilka det kan ha varit ;)

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
620
Senast: Twihard
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
543
Fritid Som rubriken lyder. :D Vi ska bila från Ålesund till Stockholm i mitten på juli, och planerar en övernattning på vägen hem. Några...
Svar
1
· Visningar
180
Senast: lil-sis
·
Mat Om ni bakar, vad ska ni göra för gott inför jul? 🤩 Jag tycker listan på allt gott jag vill göra bara ökar varje år 😂 Mina planer är *... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
5 449
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka