JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Min pappa vill att vi skaffar kattlucka. Tydligen ska det finnas någon som bara släpper in katter med ett visst halsband
Men jag är tveksam till halsband. Tänk om de fastnar och hänger sig? Eller finns det något halsband som är abslolut säkert? Eller något sätt att göra dom säkra?
Vad tycker ni om kattluckor?
Hej, läs den här tråden om du vill kolla lite som redan är
skrivet om kattluckor...
Kattluckor!!!
Övr. Katt
Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Katthälsa
Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Övr. Katt
För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Övr. Katt
Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra.
Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Eurovision 2025
Kultur Om man är såhär trött efter en semifinal, hur ska det gå på lördag då? :nailbiting: Katten Älva tycker att matte är knasig som är uppe...
Caoimhe
42 minuter sedan
Dressyrstövlar till långa ben, tipsa mig!
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli!
Jag vill ha ett par...
moster_punk
35 minuter sedan
Att lära sig hoppa
Ridning Nu är jag dressyrtränare och inte någon duktig hoppryttare. Så andra kan nog ge bättre svar. Men att lära dig bedöma avstånd och lägga...
tuaphua
38 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag har läst så mycket om hur dåligt ChatGPT är för miljön så jag får dåligt samvete varje gång jag ger efter och skapar roliga/söta...
Gabby_Ossi
Igår kl 23:13