Halsmuskler

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare kladdkakor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 782
K

kladdkakor

Har en shettis på foder, hur kan jag göra för att få henne att bygga muskler på halsen? Hon har lite underhals och den vill jag gärna.. Jobba bort, elr vad man nu säger :p

Precis efter ridpass så hon ser väl inte sådär jätteglad ut... :D
Matildanu.jpg

Sv: Halsmuskler

Hejsan!!

Måste säga att din ponny såg väldigt välmusklad ut ändå...:)
Underhalsen får de ju om de ofta går högt med huvudet..Skritta mkt på långa tyglar så hästen själv får slappna av och söka sej framåt neråt...alltså en lång låg form , går hästen så kommer den bygga de rätta musklerna..Klättra på lång tygel..Du kan även longera henne inspänd..Lycka till.

Sv: Halsmuskler

Hej :D

Tack :) :) Du verkar ju bra på det här, tycker du att det behövs extra mkt mer muskler ngn annanstans? :D

Ska göra det, tack så mkt. :)

Liknande trådar

Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
600
Senast: Lavinia
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
478
Senast: tanten
·
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 182
Senast: MayGrace
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Diskbråck
  • Gps-halsband