Haltar hon?

Svårt på kort sträcka och kort film, men tycker hon ser ojämn ut det man ser. Inte på vilken tass, men något stör ögat.
Men kanske luras av den korta dekvensen också :)

Då ser vi samma sak. Hon har varit hos veterinären och äter antiinflammatoriskt och smärtstillande, har ätit halva kuren nu. Men jag tycker inte att hon blivit bättre...

Jättesvårt när man inte har något att jämföra med. Nikita ser ibland ut att gå orent men det är pga att hon är så förbaskat intåad. Hon sätter ffa bakbenen utanpå motsatt tass.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 309
Senast: Tiger tok
·
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
924
Senast: Tualma
·
Katthälsa Vilket foder tycker ni är bäst för dräktig katthona, under digivningen och till ungarna när de börjar äta? Planerar en kull på min hona...
Svar
4
· Visningar
500
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag vill ju helst att Norris äter en blandning av torr och våtfoder, lite torrfoder för tänderna och för att det kan stå framme för...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka