Halter clinic

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Nordica
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 068
N

Nordica

Finns det någon halter clinic i mellansverige? Har precis köpt en Quarter som jag ska börja haltra.
Denna gren har jag knappt ens sett på, så jag behöver allt gå en kurs.:confused:

Sv: Halter clinic

Kan du inte ta hjälp av ngn uppfödare , de har offtast god kunskap med haltring. Vår dotter fick mkt hjälp från sin hästs uppfödare innan hon gick ut och tävlade.:idea:

Eller om du är med på en clinic för en tränare som är bra på halter så kan du ju fråga den hur det går till och kanske få ta en del av din träningstid till det...:D
En liten extrafråga, har du haft nån häst med samma namn som ditt nick?

Ja det är jag som tävlat Nordica.Hon är nu 21 år och pensionerad går bara i hagen och blir ompysslad.

Liknande trådar

Träning Någon som testar core by D - band och kan uttala sig om dessa jämfört med equiband? Jag har känt på core by D och de känns i kvalitet...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: aleeza
·
Övr. Hund Idag har jag vart sämsta matten ever känns det som. Jag har vart så sjuk att det vart helt omöjligt för mig att röra mig. Har haft 40... 2
Svar
30
· Visningar
1 852
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 595
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025