Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

kl
På påskafton tänker jag o kanske hela familjen masa oss iväg och kolla lite. Ska försöka tyda programmet för att se när det är kul äv för barnen. Någon annan som är där då?
//Kopia
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Programmet vill inte visa sig på rha:s hemsida ju:(
Nån vänlig själ som vill tala om för mig när ko klasserna e?
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Då såg jag dig!!!!:) Kunnde tyvärr inte komma fram, för jag var ner i ringen just då!!:D
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Jag har träffat Malumbub! :D O den uuunderbara rara huskyn!!! :love:

Rottisen är en söt jättebebis (Oden) som tillhör min vän Karin!

Puben ligger över affären, på kortsidan med fönster ut mot ridhuset.

Hur man känner igen folk... Ja det är ju inte lätt.
Men Malumbub kände igen mig! Trots att hon var den med bästa ledtråden (typ en husky!) men jag såg ingenting utan virrade mest omkring som vanligt!

Bättre Malumbub talar om hur man känner igen mig då! *S* :cool:
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Ska du dit nått under dan idag? Skulle vilja vet hur det ligger till med klasserna senare idag så jag inte behöver åka dit för tidigt. Kommer ringa dig senare om du inte svarar på detta nu.:D
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Åker dit senare eftermiddag.... ska fixa stallet nu o ta in hästarna tidigt dagen till ära! :D

Nu är det väl cutting os, samt pleasureklasser i lilla ridhuset som jag tyvärr missar....

Det är lite kosseklasser nu, sen trail, SQHM reining o så, sen kvällshowen med saluhästvisning.
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Hur går det för roparna? Kan tyvärr inte åka upp å kolla själv. Surt!
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Ja... precis! Vilka ropers är där?

och.. hur går det för PL?

önskar sååååå innerligt att jag var där uppe.. :cry:

Drick en bira åt mig med! Och tjoa lite extra på PL från mig med...
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Då såg jag dig!!!!:) Kunnde tyvärr inte komma fram, för jag var ner i ringen just då!!:D

Åhå!!! Vilken häst?!? Det var inte du som hade kompisar som stod bakom mig och som du hälsade på när du gick förbi när jag satt på handikappbänken? :D
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Jag har träffat Malumbub! :D O den uuunderbara rara huskyn!!! :love:

Rottisen är en söt jättebebis (Oden) som tillhör min vän Karin!

Puben ligger över affären, på kortsidan med fönster ut mot ridhuset.

Hur man känner igen folk... Ja det är ju inte lätt.
Men Malumbub kände igen mig! Trots att hon var den med bästa ledtråden (typ en husky!) men jag såg ingenting utan virrade mest omkring som vanligt!

Bättre Malumbub talar om hur man känner igen mig då! *S* :cool:

Ja, precis, Sisko är :love:! :D
Jag såg att du var stressad och virrig så jag väntade en stund innan jag sa hej. Tänkte att du skulle få äta ifred. :) Sisko tackar förresten för resten av baguetten! :D

Jag kände igen dig från bilder (Buketräffar o hemsidan), men...du har ett snällt ansikte, så det kan man ju leta efter! :D
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Jag fick höra idag, via mail, att en kompis till mig typ ska vara på Greva i helgen. Eftersom vi inte träffats på ett år, funderar jag på att smita från flyttlådorna och åka förbi en sväng under lördagen. Ska bara se om jag får ta på henne.
Vore kul att träffa henne och hästen!
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

men...du har ett snällt ansikte, så det kan man ju leta efter! :D

Åh.... :love: Det var ju det snällaste nån sagt till mig iallafall! :) :o

Virrig o stressad var ju milt beskrivet... :rofl:

Kickis var med i samma klass som mig, hon hade den andra palominon (halvbröder) så jag vet inte om det kan ha varit dig hon såg... du kom väl senare?

Jag träffade Kopia med familj igår iallafall! :D

Numera har jag på mig en väldigt speciell pöskeps så det borde inte vara så svårt att känna igen! :cool:
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Ska nog dit söndag, idag ska vi bort, har ingen lust igentligen. Får se hur länge vi stannar, tycker de är lite för kallt för att sitta ute och äta.BRRRR......
Hallo hur ska jag känna igen er..?
Jag såg flera palominohästar en lite mindre smalare typ med en tjej, min favvo tror jag var painstoet med ett blått öga rosa på ena sidan och fux el brun Röd på andra. En man som red. Hon gillar jag t typen.
Usch va jag e dålig på att beskriva..
Sen gillar jag naturligtvis Freter och king Karraz. Dom är så duktiga och lugna.(Proffsiga).
Jaja vi får väl se om jag luskar ut vilka ni är jag har en stor svart labbe med mig och man o ett barn. Fredags hade labben med sig sin boll hela tiden storfotboll.Hon e så go.. vi ses.. lycka till...
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

*kl*

Finns det någon vänlig människa som varit där som kan lämna lite tävlingsresultat?
Eller finns det att läsa någonstans?
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Jag var där idag, men kan tyvärr inte lämna några rapporter om resultat, men de borde väl komma ut på nätet nånstans?!?
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Jag funderade på det också......har kikat på sqha och rha men inga resultat tyvärr...
 
Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Ajdå.

Jag köpte ju ett program i torsdags, men den känns värdelös. Ekipagepresentationen slutar på #170-nånting, men de är väl minst 230 ekipage på plats... (Såg #238, eller vad det nu var, idag)

Hade lite nytta av min 20 spänn till att se vad det var som hände idag, men det kändes som att jag kunnat ta reda på det på annat sätt också...
 

Liknande trådar

Dressyr Vad har ni för tips för att träna halter när hästen "vilar" bakben i halten? (kan inte riktigt avgöra om han tar en micropaus eller är...
Svar
3
· Visningar
923
Senast: Amanda_F
·
Hästvård Hej, min häst fick en kraftig hovböld i mars o h stod på klinik i fem dagar. Väl hemma gick hon bandagerad en månad och skoddes sedan...
2
Svar
21
· Visningar
2 388
Senast: Missemus
·
Relationer Har tänkt på en sak. När folk sätter upp en massa hänglås på staket o alla möjliga ställen varför tar man inte bort dom eftersig när det...
Svar
0
· Visningar
141
Tjatter Är jag i fel prefix får admin flytta, jag förstår nog inte skillnaden... Förlåt, men jag har en SVÅR trafikfråga, jag behöver svar på...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp