Hampa Pro set

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ketchup
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 848
K

ketchup

Tänkte köpa ett par Hampa Pro skydd till d-ponnyn imorgon. Vilken färg är snyggast? Velar fram och tillbaka, vit, brun eller svart?

Såhär ser hästen ut
12064325.jpg

Vad tycker ni om dom skydden? Har sökt lite och många verkar tycka om dom för att vara i den prisklassen.

19400_M.jpg

Är dom normala i storleken?

Sv: Hampa Pro set

Tror dom är ganska normala i storleken jag!
Jag har full på min häst som brukar ha full:D

Jag tycker du ska ta den färg som är närmast färgen du har på sadel och träns.

Blir nog svart ;) Men vitt är ju oxå ganska snyggt, att ha på tävling å så ...

svart

bruna kommer att skära sig lite tror jag.. vita har jag aldrig sett och de gråa som är på bilden passar faktiskt utmärkt till fuxar men inte till bruna.. :)

Sånna har jag och jag tycker dom är jättebra! Dom är normala i storleken också.
Angående vilken färg du ska välja tycker jag att du ska ta svart för att du har den färgen på sadel och träns. Tror det blir snyggast med samma färg på skydden då också : ]

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 652
Senast: manda
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
832
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 486
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 564

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka