Hampton Charles Owen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Cicci1088
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 022
C

Cicci1088

Hej, nu är det så att jag har betsällt en Charles Owen Hampton. Men hjälmen jag fick hem hade inte samma spänne som hjälmen på alla bilder på nätet?
På alla bilder så har den den här lilla haken med en knapp som Wellington Classic också har. Men hjälmen jag fick hem hade bara ett vanligt spänne, precis som på andra vanliga hjälmar. Jag är säker på att det är rätt hjälm, för det står ju liksom Hampton i hjälmen.

Jag har tittat runt på flera butiker och alla har det här speciella spännet. Och på flera bloggar så har de bilder på sina hjälmar och då har de ju det här speciella spännet också. Tror ni att det bara är något tillfälligt fel eller ljuger alla bilder på nätet?:confused:

Tacksam för svar! :bow:

Sv: Hampton Charles Owen

Vad jag vet så ska de inte ha de "vanliga" spännena som alla andra hjälmar har, de ska vara de speciella.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 901
Senast: Derivata
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
6 059
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Idag köpte jag en ny hjälm, en Charles Owen Wellington Professional. Jag har på min tidigare hjälm dragit storlek 57 ( en 10 år gammal...
Svar
6
· Visningar
4 138
Senast: aleksis
·
Dressyr Ber om ursäkt för ett långt och kanske rörigt inlägg men jag behöver skriva ner mina tankar och kanske få lite idéer tillbaka. Jag vet...
Svar
17
· Visningar
3 040
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka