Dom ggr posten har lagt i fel postlåda så lägger jag bara paketet i rätt låda
Varför la han inte paketet i din låda när han ändå va där och la dit lappen?
Det är konstigt
Paketet kanske var för stort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom ggr posten har lagt i fel postlåda så lägger jag bara paketet i rätt låda
Varför la han inte paketet i din låda när han ändå va där och la dit lappen?
Det är konstigt
Absolut.. problemet är ju att han då defintivit kommer öppna paketet till slut, och då vet han vilken snusktjej som bor härEller så kommer han till slut att ringa på här med paketet och då kommer det kännas ännu värre
Ha ha ja, det kanske den vaPaketet kanske var för stort
![]()
Du kan kolla upp hans ålder på birthday.seHar ju ingen aning om det är en gubbe eller en ung kille som bor där..
Alltså fy vad jag skäms! Hahaha.... Beställde en dildo via nätet för 14 dagar sedan.Men paketet dök aldrig upp, och jag började fundera var det tagit vägen. Idag när jag kollar brevinkastet så ligger där en handskriven lapp
"Hej ditt paket har hamnat i min brevlåda, du kan hämta det hos mig jag bor på ... #adress# hälsningar. Anders Björk . "
Tänk om människan inte kollat noga på adressen utan bara öppnat paketet med en rosa dildo i och då insett att det inte är hans paket?!![]()
Haha jag dör så pinsamt,. Ska alltså knalla hem till honom och hämta min sexleksak.
... Jä*la Posten......
800 spänn kostade den, då det är väl bara och maka sitt arsle dit..
Precis.Vem skulle göra det? Jag googlar ALLT men inte fasen skulle jag googla tre konsonanter på grannens paket. Inte om det inte surrade inuti.
Fast tycker du att det är så pinsamt med sexleksaker idag?Gud...nä alltså jag hade nog allvarligt funderat på att flytta eller nåtRäknar inte mig själv som pryd men såna incidenter får mig att flippa helt
Hade det varit en kvinnlig granne så fine, men en manlig...haha!!
Jag kan slå det där.. Jag jobbar som sopkärlstvättare och det innebär ibland att vi får handplocka sopor i kärlen som fastnat i botten. En dag så böjde jag mig ner för att plocka upp en låda som fastnat i botten, självklart går ju botten sönder och upp kommer jag med en televerksorange vibrerande dildo. När jag vänder mig om så stod både min kollega, min chef och fastighetsskötaren ( som bägge självklart skulle komma just då) och tittade på mig. Och där stod jag med en "rullande" dildo i näven.. Alla tre skrattade så dem höll på att vika sig.. Kan säga att det där har jag fått höra måååånga gånger efter det!!
![]()
Det där skulle man haft bildbevis på!![]()
![]()
Ny form av homestaging.Det var ju nån här på buke som hade tvättat alla sina dildos och glömt dem i handfatet under tiden som huset/lägenheten visades inför försäljning.
Minns inte vem det var.
H*n skrev att när de kom tillbaks hem efter visningen så låg "ett berg av dildosar" i handfatet. Oops.
Alltså jag googlade MTL och första träffen handlade om båtmotorer. Efter det en salig röra av sportartiklar, motorcykelgrejer, "instruments group" (ja iofs kanske det kan vara något), vävning etc. Ingen sexshop innan sidan 10, där tröttnade jag. Så antingen kan du vara lugn eller så antyder mitt sökresultat något om mitt sexliv.Det står MTL (Morethanlove) på paketet, enligt deras hemsida. går snabbt att googla fram vad MTL står för![]()
"Malawi Telecommunications Limited" fick jag upp, bl.a.Alltså jag googlade MTL och första träffen handlade om båtmotorer. Efter det en salig röra av sportartiklar, motorcykelgrejer, "instruments group" (ja iofs kanske det kan vara något), vävning etc. Ingen sexshop innan sidan 10, där tröttnade jag. Så antingen kan du vara lugn eller så antyder mitt sökresultat något om mitt sexliv.![]()