Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hm. Jag försöker vänja min jycke av med ofoget att släpa runt på skålar både nu och då. Kanske kan vi få tips ihop?
(Min valp "lärde sig själv", genom att trampa på skålen så att den rullar upp på "högkant". Sedan tog han skålen mellan tänderna och fick krånglat ur tassen ur skålen. Sedan var det fritt fram att rusa runt med den i hela huset.)
Haha men vad gulligt! Jag har försökt ett tag med min tik men hon är inte ett dugg intresserad av att ta vissa grejjer i munnen. :/ Leksaker och sånt går bra om man leker med dom men matskålen är inte ett DUGG intressant!
Hoppas det finns någon som har något bra tips till oss!
Lagotton plockar upp sin skål och kommer med efter varje måltid (och vill helst ha belöning)
Jag tänker att klickerträning måste vara det effektivaste sättet att lära in det.
Hundavel & Ras Det är ett (för er) sämre avtal än SKKs foderavtal/bibehållen avelsrätt. Läs och jämför med deras avtal, så får du ett hum om hur det...
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...