Hämtar sina pinaler efter 7 år!!

Sv: Hämtar sina pinaler efter 7 år!!

Finns inga kontrakt och inga telefonnummer så skulle nog jag samla ihop allt kvarlämnat och sälja på blocket eller liknande. Var och en måste ju ta ansvar för sina grejor. Om de lämnat nyligen skulle det få ligga kvar, men har det gått ett helt år eller mer skulle jag sälja eller ge bort.

Sv: Hämtar sina pinaler efter 7 år!!

Pengarna verkar ju inte vara ett problem :) För ägarna kanske det är kaffepengar i sammanhanget. Men som sagt, varför inte sälja när man märker att man inte längre är intresserad? Konstigt :p

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 695
Senast: 13579vas
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
380
Senast: IngelaH
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 771

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka