Hämtar valpen idag!!!

linafina

Trådstartare
Om ett par timmar hämtar vi vår schäfervalp och jag är så ivrig. Det är verkligen spännande detta. Veterinär besiktningen hade gått bra igår och det var jag glad för. Tänkte lite på att det var fredagen den 13:de :D!

Någon som har lite valptips?

Fy för vad jag e glad idag :)

Hur går det för Er?

Har väl inte tid att sitta på buke nu antar jag. :D :angel:

Jo det gick bara fint när vi hämtade honom. Här hemma har det med gått bra, han är jätteduktig. Han hade blivit jättestor sen jag såg honom vid fyra veckors ålder. Han väger nio kilo!! Han är en stor valp :D!

Ni vill se lite bilder kanske?

oohh vilken läckerbit :love: :love: :love:
håll oss uppdaterade hur det går med din lilla snygging ;)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 093
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 008
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 347
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 606
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka