Hämtar valpen idag!!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Eufemia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 002
E

Eufemia

Nu är det dax att hämta hem lilla valpen! Hoppas allt går bra nu....

Sv: Hämtar valpen idag!!

Vad roligt. Klart det går bra. Ha´de bra med lilla vovsingen. Vad är det för ras?

d020.gif

Och glöm inte:

thisthread.gif

;)

Lycka till och vi väntar på bild;)

Ja nu har det lilla underverket bott en natt utan syskon och mamma. Hon var ute en gång i natt och kissade men har annars varit väldigt lugn och funnit sig väl tillrätta. Rasen är Grand Danois och färgen harlekin. En tik.
Inhandlat foder (dyrt!) halsband, koppel och leksaker. Tuggben och grisöron. Tänkte klippa av en madrass jag har på mitten och klä in de två delarna med tjockt tyg så att hon får det till säng. Madrassen hon har nu blir nog för liten... åå hon är så söt. Bild kommer!!

Ja nu har det lilla underverket bott en natt utan syskon och mamma. Hon var ute en gång i natt och kissade men har annars varit väldigt lugn och funnit sig väl tillrätta. Rasen är Grand Danois och färgen harlekin. En tik.
Inhandlat foder (dyrt!) halsband, koppel och leksaker. Tuggben och grisöron. Tänkte klippa av en madrass jag har på mitten och klä in de två delarna med tjockt tyg så att hon får det till säng. Madrassen hon har nu blir nog för liten... åå hon är så söt. Bild kommer!!

Var det inte en liten valp du skulle hämta :D;)

Å vad spännande!
Jag minns hur roligt det var när jag hämtad eminvalp, och första tiden är ju underbar :love:
Hoppas allt går bra :)

Jo hon är liten i förhållande till sin mamma...:rofl:

Vad roligt! Jag var jättenervös när jag, mamma och pappa skulle hämta Ludde, min cavalier, men det löste sig.
Ta det lugnt och gör inte en så stor affär av det så reder sig allt till sist.

Jag har köpt henne från Iva Andersson i Aneby.

Bilder, om det fungerar så här???

Cayenn1.jpg

Cayenn.jpg

Nå, vad tycker ni???

gud såå sööt!!! tycker inte det var längesedan min lille skrutt såg ut så där me ju!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 458
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
409
Senast: Annat
·
Övr. Hund Har du hämtat hem valp mitt i vintern? Var det en bra grej, eller onödigt besvärlig? Med facit i hand, skulle du göra det igen? Frågan... 2
Svar
26
· Visningar
1 769
Senast: Troll
·
Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 303
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka