Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Fy :devil:, fy :devil:, fy :devil:. Sånna här människor skulle brännmärkas i pannan så man kunde hålla avstånd och inte riskera involveras med dem efter avtjänat straff. Visst, man har rättigheter i samhället oavsett vad man gjort, men jag hade velat veta innan jag interagerar och satsar på en person om denne är sjuk i huvudet eller inte. :banghead:
 
Jag har länge misstänkt att det varit något, redan långt innan döttrarna berättade om det andra. För han har alltid varit rädd för pappa. Det har vi väl alla varit, rädda för hans oprovocerade och aggressiva utbrott över oftast ingenting alls. Men jag har aldrig sett honom fysiskt slå ungarna för då hade jag gått direkt, han har heller aldrig slagit mig. Inte jättemycket skrik heller, det behövdes liksom inte, det syntes på hele honom när han var arg. Och han kunde vara arg för att skorna stod snett i hallen, eller det var ett gruskorn på köksgolvet.

Jag frågade sonen flera gånger vad det var, när han var yngre och innan det andra kommit i dagen, men han kunde inte svara. Han har fortfarande svårt att uttrycka sig, vilket autismen säkerligen ligger bakom. Men nu tar vi jävlar nya tag, för det här kan vara den demon som gjort att sonen mått så dåligt i alla år, nu när han vet att jag vet så kanske det kan bli bättre. Nu när han kan få hjälp med det. Så kanske vi alla kan få bli hela till slut.

Jag väntade innan jag uppdaterade här, för det kändes som en dåligt del 2 på en redan dålig bok. Hur formulerar man sig när livet liksom bara envisas med att kasta skit i ansiktet på en. Nu vill jag ju bara uppdatera er med fantastiska saker här :heart Men tydligen så fick jag inte göra det.

Även om det här inte kommer gå till åtal, så kommer det i alla fall vara en markering mot honom. en upplysning om att vi vet! För han vet ju, även om han inte erkänner. Fast har han blivit så himla religiös som det påstås borde han ju erkänna kan man tycka. Men jag hyser inga större förhoppningar om det. Han är inte direkt känd för att kunna erkänna sina fel och bister.

Ni är och förblir fantastiska! Tack för att ni finns
 
Jag frågade sonen flera gånger vad det var, när han var yngre och innan det andra kommit i dagen, men han kunde inte svara. Han har fortfarande svårt att uttrycka sig, vilket autismen säkerligen ligger bakom. Men nu tar vi jävlar nya tag, för det här kan vara den demon som gjort att sonen mått så dåligt i alla år, nu när han vet att jag vet så kanske det kan bli bättre. Nu när han kan få hjälp med det. Så kanske vi alla kan få bli hela till slut.

Ok, om man ska se något gott i det här så är det detta. Ni kanske har fått förklaringen till att han mått dåligt. Och ditt "nu jävlar" visar än en gång på den styrka och kompetens du tar fram när dina barn far illa, som vi alla imponerats av i flera år.

En annan sak på plussidan skulle kanske kunna vara att det talar för er när det gäller allt som rör umgänge, kontaktförbud osv. En pappa som har traumatiserat samtliga sina fyra barn borde ligga brunt till: de två äldsta med brotten han är dömd för, en av de yngre med fysisk misshandel, den andra yngre med att ha bevittnat misshandeln och bära med sig vetskapen om den.

Var stark, citron, du kommer att ta dina barn genom detta också :bow::heart
 
Jag ska se mera vad polisen säger. Nu har jag i alla fall en galet bra kvinna på soc. Hon backar oss till 1000 och det gör allting mycket lättare. Klart vi kommer klara det här också! Jag har ju er alla bakom mig :) Då går det inte att misslyckas:heart
 
Jag ska se mera vad polisen säger. Nu har jag i alla fall en galet bra kvinna på soc. Hon backar oss till 1000 och det gör allting mycket lättare. Klart vi kommer klara det här också! Jag har ju er alla bakom mig :) Då går det inte att misslyckas:heart
Det var uppmuntrande att höra att du/ni fått en soc-kontakt som tar er på allvar och sätter era intressen först.

Jag håller med @mandalaki Den senaste utvecklingen med att din son också blivit misshandlad av sin far är ännu ett tungt vägande skäl för kontaktförbud/kvarskrivning.

Stå på dig! Vi står bakom:love:
 
@citron visar än en gång att hon är den mamma hennes barn bäst av alla behöver! Redan har du vänt det här till konstruktiv vrede. Du är en TIGER när det gäller dina barn, en mycket modig tiger.

Kan det vara möjligt att få en rättegång även kring det här? Kan något av de andra barnen ha blivit misshandlade (förutom då de sexuella brott som han ju redan är dömd för)?
 
@citron visar än en gång att hon är den mamma hennes barn bäst av alla behöver! Redan har du vänt det här till konstruktiv vrede. Du är en TIGER när det gäller dina barn, en mycket modig tiger.

Kan det vara möjligt att få en rättegång även kring det här? Kan något av de andra barnen ha blivit misshandlade (förutom då de sexuella brott som han ju redan är dömd för)?

Ingen av dom andra säger sig ha blivit slagen, hotade med höjd han ja, men aldrig fullföljt. Dottern som är värst utsatt sa att han hade höjt handen mot henne en gång och kallat henne "hora". Ska han säga liksom, rikspuckot själv... Nu vet sonen att jag vet, det är så långt vi har kommit. Försiktigt och varsamt är det som gäller här. Som hon på soc sa, det är ju inte akut på något sätt, ta den tid ni behöver. Så *även om hon har anmälningsplikt egentligen så kommer hon inte anmäla innan vi är redo.

Jag hoppas på rättegång, det är en upprättelse även om det är skitjobbigt. Han ska bara ge fan i min familj! Ingen av oss vill ha med honom att göra så jag hoppas han far så långt åt helvete han bara kan komma.
 
Ingen av dom andra säger sig ha blivit slagen, hotade med höjd han ja, men aldrig fullföljt. Dottern som är värst utsatt sa att han hade höjt handen mot henne en gång och kallat henne "hora". Ska han säga liksom, rikspuckot själv... Nu vet sonen att jag vet, det är så långt vi har kommit. Försiktigt och varsamt är det som gäller här. Som hon på soc sa, det är ju inte akut på något sätt, ta den tid ni behöver. Så *även om hon har anmälningsplikt egentligen så kommer hon inte anmäla innan vi är redo.

Jag hoppas på rättegång, det är en upprättelse även om det är skitjobbigt. Han ska bara ge fan i min familj! Ingen av oss vill ha med honom att göra så jag hoppas han far så långt åt helvete han bara kan komma.
Du är en fantastisk mamma citron, och så underbart stark!!
*skickar lite mer styrkekramar så du orkar även detta*
 
Ingen av dom andra säger sig ha blivit slagen, hotade med höjd han ja, men aldrig fullföljt. Dottern som är värst utsatt sa att han hade höjt handen mot henne en gång och kallat henne "hora". Ska han säga liksom, rikspuckot själv... Nu vet sonen att jag vet, det är så långt vi har kommit. Försiktigt och varsamt är det som gäller här. Som hon på soc sa, det är ju inte akut på något sätt, ta den tid ni behöver. Så *även om hon har anmälningsplikt egentligen så kommer hon inte anmäla innan vi är redo.

Jag hoppas på rättegång, det är en upprättelse även om det är skitjobbigt. Han ska bara ge fan i min familj! Ingen av oss vill ha med honom att göra så jag hoppas han far så långt åt helvete han bara kan komma.

Allt låter bra, tycker jag, utom att det har hänt alls, förstås. Lilla killen ha burit på detta så länge och inte vetat vad han skulle göra med det.

Dina barn verkar ha så fint förtroende för dig, trots att deras pappa har gjort ungefär allt man kan göra för att rasera barns förtroende för allt och alla.

Ta hand om dig själv också, du. Har du möjlighet att unna dig något eller skämma bort dig lite på något sätt?
 
Allt låter bra, tycker jag, utom att det har hänt alls, förstås. Lilla killen ha burit på detta så länge och inte vetat vad han skulle göra med det.

Dina barn verkar ha så fint förtroende för dig, trots att deras pappa har gjort ungefär allt man kan göra för att rasera barns förtroende för allt och alla.

Ta hand om dig själv också, du. Har du möjlighet att unna dig något eller skämma bort dig lite på något sätt?

Jodå, det finns guldkorn :)
 
Åh... Fina, fina Citronfamiljen! Ni fortsätter verkligen att visa styrka, mod och klokhet utöver det vanliga!
Det känns tryggt och bra att barnen har den i särklass bästa mamma som barn kan ha, och att ni står enade i en fantastisk familj vad som än händer!
Och att du dessutom blivit världens finaste citron-mormor :love::love:
Så fruktansvärt att han även skadat de "små" men jag hoppas att rättvisan segrar stort och att karma slår tillbaka på absolut hårdaste sätt.

Sträckläste hela tråden igår, igen, och tårarna började rinna redan vid första inlägget.
Jag tror att alla som läst/läser tråden går igenom samtliga stadier av starka känslor och känner med er i både lycka, glädje, sorg, frustration, ilska och så klart all den kärlek och styrka som strålar och strömmar i hela tråden, utan att någonsin vika av :love:
Jag har hittills inte riktigt trott på att "kärleken övervinner allt" men i er situation finns inget annat att tro.
Ni har stått starka och enade ner till helvetet och tillbaka så att kärlek och godhet kommer att ta er igenom även det här och finnas kvar för all framtid, oavsett vad som händer, tvivlar jag inte en sekund på :love:

Meeen jag sänder lite extra ljus, kärlek och styrka till er och hoppas guldkornen växer sig stora och sprids för vinden, så att de finns där omkring er hela tiden, ni förtjänar det bästa, det finaste, det varmaste och det vackraste, och det gör mig så otroligt glad att ni lyckas fånga guldkornen omkring er :love:

Nu hoppas vi att även de "små" får upprättelse och att det bästa möjliga kommer i deras väg och följer dem genom det här, men det tror jag verkligen!
Är övertygad om att samma styrka finns inom dem, ni klarar det här också - tillsammans! :bow:
Vi finns alltid vid er sida, alltid, och tack för att ni ger oss den möjligheten och det förtroendet! :love::bow::banana:
All kärlek till er, världens finaste citron-familj! :love::love:

PS. Ursäkta om inlägget blev rörigt, svårt att hålla tillbaka tankar och känslor som bara bubblar runt ;)
 
Imorgon ska jag jaga min kontakt på soc, så hon får stå för anmälan. Sonen sa att jag får välja och jag sa att jag då skulle se till att det blir en anmälan. Hab ska försöka ordna en samtalskontakt till honom så fort det går.

Nästa skit då. Yngsta dottern kommer och berättar att hon också råkat illa ut, en gång som det ser ut nu. hon har ju inte mått bra men nu först vågade hon. I jämförelse med sina systrar så är det inte så illa, men det säger också att han hade fortsatt på min yngsta så småningom, om han inte åkt dit såklart. Det har alltså tagit henne fyra år att våga berätta för mig!

Jag väntar med att berätta mera om det innan vi har gjort klart anmälan. Vilket borde bli imorgon för jag vill att socialtjänsten ska göra anmälan denna gång. Det ger lite mer tyngd.

Just nu tror jag ingenting kan göra mig förvånad längre. Men hur som helst så ska den där dåren inte komma i närheten av mina barn så länge jag lever!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 178
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 604
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp