Han lät sina djur svälta

Sv: Han lät sina djur svälta

Ja jag hoppas iaf att han får sitta i fängelse o fundera över hur han skött (el inte skött) om sina hästar. Fy f-n för såna som han.
Men politiker som han är kommer han väl undan som vanligt....
 
Sv: Han lät sina djur svälta

Borde inte få vara politiker, inte riksdagsman iaf.

Kanske var det någon som ville sätta dit honom, och lagt dit fåglarna i vattnet. Kanske var hästarna galma och led av fång, men hallå man svälter ju inte hästen då en har fång, eller vad säger ni andra ?

Inte skulle ja svälta min häst för att den har fång, det är inte samma sak som diet. tycker det låter som om han haft taskig koll på läget, vilket inte ska accepteras.
 
Sv: Han lät sina djur svälta

Jaha, så får att de har fång ska de svälta och bli skelettliknande :smirk:

Fyfan.
 
Sv: Han lät sina djur svälta

En riksdagmann som sitter och deltar i stora beslut över din och min framtid.
En riksdagsmann som skall föregå med gott exempel gentemot andra.
Och skall vara ansvars medveten...........................
VAR FINNS DEN -ANSVARSMEDVETENHETEN-.

Han har i mina ögon förbrukat sitt förtroende............
 
Sv: Han lät sina djur svälta

vilken J*KLA gubbe! stackars små hästar han borde själv få lida ;( :(
 
Sv: Han lät sina djur svälta

Jaha, var det därför som moderaterna var så avogt inställda till djurskyddsmyndigheten....:smirk:
 
Sv: Han lät sina djur svälta

jag tycker man borde vanvårda honom. å lägga döda kråkor i hans vatten, å skita i å ge honom mat... jävla svin hoppas han får fängelse, och att han INTE blir bra behendlad där inne.
 
Sv: Han lät sina djur svälta

håller med, han förtjänar sin egna medicin FY FAN!

Idiotiska kommentarer de har som försvar, jag har då aldrig sett en hov växa ut till halvårs-/årslängd (om inte ännu längre?) på bara någon vecka :mad:

jag tipsade gunnar om artikeln :banana: kanske hade han tänkt publicera den ändå? Jag tyckte iaf att den absolut skulle visas här, blev förvånad när den efter nga dagar inte synts här.
 
Sv: Han lät sina djur svälta

Min första tanke var hur sjutton lyckas man få en shettis mager??
När jag sen såg åldern på dem + att de har haft fång så mildrades mina tankar om honom, men men tyvärr efter att ha sett bilden på hovarna i lokaltidningen så kan jag inte försvara honom...
har de fång så ska hovarna SKÖTTAS ordentligt.
 
Sv: Han lät sina djur svälta

men asså såna här människor mår ofta inte så spec. bra. o kunskapen va ju kanske inte på topp precis.. synd för sötissarna:(
 
Sv: Han lät sina djur svälta

ärligt, jag tror inte hästarna var så gamla, jag har haft en gammal tant hemma, hon har fått regelbundet foder, hö med bra kvalitét och fått gå ute i hagen på sommrarna osv. fått vitaminer för pälsen med mera.
hon var fion i pälsen MEN gråhårig ^^ vart är de gråa stänken?
kan han bevisa hästarnas ålder?
vet. borde kollat tänderna ;)

hon var 29...

så kjlart ska gubben sitta inne för att att göra en sötis illa ska minsan kännas!
 
Sv: Han lät sina djur svälta

men vad fan har vi för människor i toppen i sverige?? först ordf i ridsportförbundet och nu denna.. herre gud. jag skäms över dessa människor - och dom skall vara föredömmen och representera sverige?? :mad:
 
Sv: Han lät sina djur svälta

Fy va hemskt!:eek::cry:

Det är ju inte hästarnas fel att de är gamla...
De borde få lika bra vård som gamla människor.

Människor ska väl inte behandlas bättre än djuren?!?!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
856
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Hästnyheter Konsumentlagen måste förändras när det gäller köp av hästar och andra levande djur. Det har en majoritet i riksdagens civilutskott...
Svar
0
· Visningar
588
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Helena Ståhl, 24, valde att avliva sin travhäst efter en skada. Men istället för att begrava hästen valde Helena något helt annat –...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 242
Senast: Viva
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 109
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Fototråd del II
  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp