Handikapp-OS

Prosit

Trådstartare
När börjar det?? Någon som vet?? :confused:
De visar väl säkert inget på tv från det, eller??? :cool:

Jag vet att de visade basketen förra os, så man kanske kan kolla upp om de ska visa nåt från ridningen på tv, annars kan man ju klaga lite... :devil:

Är det någon som ska vara med eller känner någon som är med där??

Sv: Handikapp-OS

Jag vet inte exakt när det är men mammas bästa väninna ska rida och hon åker hemifrån på torsdagkväll så det bör väl vara nästa helg eller något. Står säker på ridsport!

Prosit skrev:
När börjar det?? Någon som vet?? :confused:
De visar väl säkert inget på tv från det, eller??? :cool:

Jag vet att de visade basketen förra os, så man kanske kan kolla upp om de ska visa nåt från ridningen på tv, annars kan man ju klaga lite... :devil:

Är det någon som ska vara med eller känner någon som är med där??

Sv: Handikapp-OS

En som stog i "mitt" stall tidigare är med i dressyrlandslaget så jag skulle gärna se hur det går för henne.

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 549
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 884
Senast: Derivata
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 284
Senast: Tiger tok
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 617
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Den ständiga sommarplågan, skydd?