Handla i Tyskland

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 017
E

Egonson

Någon som ahr gjort det, hur lång tid tog det innan ni fick hem era varor? Jag har beställt från en internetbutik ("Hue-Hott") och det var ung. 1,5 vecka sedan.
Hade mkt god mailkontakt med dem så det känns seriöst och rätt, men jag undrar ändå hur lång tid det kan ta.

Sv: Handla i Tyskland

Det beror ju på om hon har varan på lager eller inte. Har handlat därifrån för några år sedan och det är seriöst, men jag har för mig att det tog lite längre tid än väntat, men i mitt fall så skulle varan anlända från spaninen först innan hon kunde skicka den till mig.

Jag har också intreyck av att Hü & Hott är seriösa, har handlat där. Men tänk på att bara frakten i sig kan ta 1-2 veckor!

Vad är det för adress? Och hur mkt kostar frakt och sånt?

www.hue-hott.de

Frakten för mina stigbyglar kostade 18 Euro.

Det tog förresten cirka 2 veckor att få det, så allt gick fint :bow:
Seriöst.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 618
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Sharpless
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 137
Senast: Mint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka