Hansbo Action Horse

Mella

Trådstartare
Städade i garderoben idag och hittade en anatomisk sadelgjord från Hansbo, märkt med Action Horse. (Eller, på spännena finns märkningen actionhorse.it - kommer inte ut på den sidan.....) Gjorden är märkt med 56, kan det vara en italiensk märkning? Hittar inte gjorden någonstans på nätet, någon som har provat den?

Sv: Hansbo Action Horse

Det är ett gammalt jättefint märke. Hittar man något med samma "namn" så är det inte samma kvalite som innan tror jag? Har typ utgått eller något?

Sv: Hansbo Action Horse

Aha, vad kul! Jag har alltid gillat Hansbos produkter iofs, känns att det är bra kvalitet på gjorden.Tack!

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 467
Senast: Habina
·
Övr. Hund Måste få skriva av mig, jag skriver från ett nytt konto då detta är så känsligt och skit jobbigt. Skriver i stress och ångst så ha gärna... 2
Svar
39
· Visningar
10 623
Senast: Extrakonto
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 272
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka