Hansbo Dojjan

cactuspower

Trådstartare
Funderar på och införskaffa den till vintern.
Hur är den; prisvärd, och i kvalité?
Vad har ni för erfarenheter kring den??

Sv: Hansbo Dojjan

Jag älskade mina, hade dem i åtta-nio år men fick till slut skiljas från dem för ett par år sedan då de började lukta mögel. :crazy: De var då fortfarande hela trots användning nästan året runt sedan jag köpte dem. Använde dem dessutom sista tiden i mitt arbete som brevbärare, eftersom de var varma och vattentäta (något som Postens egna skor inte var). Bekväma var de också. Rekommenderas!

Super bra har haft mina i 7 år tror jag. Dom ær jætte bra køp ett par du kommer att ælska dem

/Nova

Jag har haft mina under minst sex vintrar (varje dag) och bara älskar dem. Varma och sköna, men ska nu köpa nya, de har blivit utslitna. Men sex vintrar är inte fy skam, klart prisvärda! :rofl:

Liknande trådar

Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Fiorano
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 468
Senast: skiesabove
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
975
Senast: Shixle
·
Utrustning Ønsker å høre hvilke erfarenheter folk har av denne hjelmen...
Svar
4
· Visningar
353
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips för att få bort röklukt
  • Köpa husvagn
  • Vab eller inte

Hund, Katt, Andra Djur