Hansbo-schabrak!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tican
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 137
T

Tican

Var kan man köpa Hansboschabrak billigast på nätet?? Nån som vet? Vill ha ett vitt som man får välja kantbandsfärg på, ni vet.. Tacksam för svar!! :bow:

"sadeltillbehör" under rubriken till hästen (till vänster)
Sen klickar du på "hansbo shabrak"
550 kr för allround shabrak m en passpoal
695 kr för allround shabrak m dubbel passpoal

Sen om du ringer dit kan hon ta hem annat shabrak/annan färg

Om du går in under Prislistor > Träns & Tillbehör, och scrolla ner ganska långt. Tror ej det finns någon bild, men det är nedanför sammetschabraken ungefär.. :)

Min beskrivning på "vägledning" gäller henrikssons, så ni inte blandar ihop sidorna när ni ska leta upp shabraken :)

jag har precis köpt ett hansbo schabrak med dubbel passpoal, köpte det på granngården i uddevalla (vet inte om det är nån skillnad på priser i olika butiker) det kostade i alla fall "bara" :eek: 495kr :eek: billigt -för att vara hansbo alltså... du kan ju alltid kolla på din närmsta granngårds butik!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
293
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
R
Hemmet Vi planerar att skaffa pool till våren, så jag tänkte börja se mig omkring lite redan nu. Problemet är att jag inte vet något alls om...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: Luzzan
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka