R
roping-malin
Tjena, jag sitter och skissar lite på ett papper för jag funderar på att bygga antingen ett skåp som man lätt kan rulla in i transporten eller en låda som man kan lägga sadelen på men samtidigt förvara saker i som man kan sätta bak i bilen.
För och nackdelar....
- Skåp till transporten. Det kan bli svårt att ha med två hästar :smirk: Men man kan få plats med 2 sadlar och så slipper man ha allt i bilen.
- Låda att sätta i bilen. Man kan ta med två hästar.
Kanske bara få plats med en sadel. Man förlorar utrymme i bilen om man säger så... 
Det finns säkert fler "delar" hit och dit. Men jag vill ju kunna åka iväg med båda hästarna. Men kan man lägga 2 westernsadlar på varandra just när man transporterar dom? *Har faktist aldrig gjort det* Just nu skissar jag bara så jag har inte börjat såga ännu
Det roliga just när man skall fixa det själv är ju att man kan "välja till" saker och ta bort med såklart
Jag får väll kolla lite mer på det praktiska imorgon, men idèer är varmt välkommna! (Har inte berättat allt som står på mitt papper
)
MVH Malin A
För och nackdelar....
- Skåp till transporten. Det kan bli svårt att ha med två hästar :smirk: Men man kan få plats med 2 sadlar och så slipper man ha allt i bilen.
- Låda att sätta i bilen. Man kan ta med två hästar.
Det finns säkert fler "delar" hit och dit. Men jag vill ju kunna åka iväg med båda hästarna. Men kan man lägga 2 westernsadlar på varandra just när man transporterar dom? *Har faktist aldrig gjort det* Just nu skissar jag bara så jag har inte börjat såga ännu
MVH Malin A