Bukefalos 28 år!

Har alla här en budget?

Sv: Har alla här en budget?

nä, jag har inte en massa pengar liggandes ifall att.. & man är inte en dålig djurägare om man inte har det, MEN jag tycker att man alltid ska vara säker på att man kan få fram pengar om det nu skulle krisa sej. i form av lån eller föräldrar, sambo eller liknande. som nu när min katt är sjuk & det går på 10 tusentals kronor, det har jag inte liggandes, men det ordnar sej ändå & jag är säker på att jag får ta lån på det & sedan ta det på avbetalning.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 335
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 175
Senast: tuaphua
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
475
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp