Har du bomlös sadel-titta hit!(Tack...)

Sv: Har du bomlös sadel-titta hit!(Tack...)

Jepp :D
Får väla se om dom fattar min fiiina engelska :o ett tag sen man skrev engelska,hi hi :angel:

He he,ja de vore nåt,då skulle dom få kul & tro man är värsta psykot! :D

Läste inte ens tyska i skolan :eek:

:D :D

Jag läste det i 6 år, men jag tror de skulle skratta gott om jag skriver en beställning på tyska ;) funderade på att göra det från Grandeur.

Jag har köpt min Barefoot från Tyskland. Frakten går på 30 euro.

Totalt med den dyraste paden som de har, sadel och frakt hamnade jag på strax under 5 000 kr. Detta var för bara några månader sen.

Jag betalade in till deras konto och sen skickade de sadeln. Om du vill ringa så går det bra för hon talar engelska.

Katrin

Tack för svar! :bow: :bow: :bow:
Jag har pm:at dig om lite frågor! :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
538
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 286
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 267
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka