Har jag fått svamp?!

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare blommans
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 816
B

blommans

Kliar och lite "svidande torr" känsla runt slidöppningen är det svamp?
Eller bara irriterat?
Vad ska jag göra??

Började för 2-3 dagar sedan, hade i samband med det sex med kondom kan det ha något med saken att göra? Äter också p-piller och har hoppat över mensen och haft lite mellanblödning dom sista dagarna kan det vara det som irriterar?

Sv: Har jag fått svamp?!

Det kan vara svamp, men det kan också vara så att du är allergisk mot latex och reagerar på det.

Hade samma som du, trodde det var svamp, men det visade sig vara en könssjukdom istället :banghead:

Det du ska göra är väl att gå till en gyn, det kan vara allt ifrån "ofarlig" torrhet till könssjukdom.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
283
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
566
Senast: Jahopp
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
294
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 392
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka