JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Har man inte ovänner så får man skaffa sig...
Vår bagge förvandlades till en riktig slagskämpe!
Ursäkta den dåliga kvalitén och mina små kommentarer.
Hoppas att han inte fick en allt för jobbig huvudvärk sen.
Sv: Har man inte ovänner så får man skaffa sig...
snacka om perfekt leksak
Inga dåliga smällar! Kan inte annat än föreställa mig hur det skulle vara att få en sån i magen!
Söt bagge! Han verkar ha roligt!
hahah jag älskar när de backar sådär innan!
Nu vet du ju iallafall vem som kan putta på när ni vill ha fart
Skola & Jobb
Gammal användare, nytt nick pga ämnet.
Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika...
2
Småbarn
En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn.
Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Kropp & Själ
Ursäkta rörig text, men det är natt.
Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Hästhantering
Har massa problem med nyköpt häst.
Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
6
7
8
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mina hundar tycker (vanligtvis) att det är skitkul om andra hundar springer fram. Då vrålar de på sitt allra busigaste sätt och studsar...
Red_Chili
Idag kl 12:23
Svar: 1 321
Visningar: 79 709
Hund
Valp med diarré?
Hundhälsa Ingen kräkning inatt eller hela dagen igår och bajset är normalt igen! Fortsätter att kombinera kyckling/ris/torrfoder några dagar till...
Lisen82
Idag kl 12:15
Svar: 18
Visningar: 731
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Du vet ju hur mycket jag hejar på dig och vad du berättat och jag kan inte nog inte hitta någon mer lämplig person att ha en hund. Du...
Lillefrun
Idag kl 11:32
Svar: 934
Visningar: 67 185
Hund