hermulen Trådstartare 5 Maj 2009 #1 Vår bagge förvandlades till en riktig slagskämpe! Ursäkta den dåliga kvalitén och mina små kommentarer. Hoppas att han inte fick en allt för jobbig huvudvärk sen.
Vår bagge förvandlades till en riktig slagskämpe! Ursäkta den dåliga kvalitén och mina små kommentarer. Hoppas att han inte fick en allt för jobbig huvudvärk sen.
Tigertofflan 7 Maj 2009 #4 Sv: Har man inte ovänner så får man skaffa sig... Inga dåliga smällar! Kan inte annat än föreställa mig hur det skulle vara att få en sån i magen! Söt bagge! Han verkar ha roligt!
Sv: Har man inte ovänner så får man skaffa sig... Inga dåliga smällar! Kan inte annat än föreställa mig hur det skulle vara att få en sån i magen! Söt bagge! Han verkar ha roligt!
Scandi 7 Maj 2009 #5 Sv: Har man inte ovänner så får man skaffa sig... hahah jag älskar när de backar sådär innan! Nu vet du ju iallafall vem som kan putta på när ni vill ha fart
Sv: Har man inte ovänner så får man skaffa sig... hahah jag älskar när de backar sådär innan! Nu vet du ju iallafall vem som kan putta på när ni vill ha fart