Har någon sett?

Sv: Har någon sett?

Oj, jag såg inte ens att du hade svarat tidigare:o Har du sett såna som går långt ner över pannan? Det har inte jag gjort tidigare. För bara den där kepsskärmen i neopren känns lite liten...

Äh vad skumt. På pruduktkod skriv i 399 och tryck go så får du upp bilden :bump:

Jag googlade lite och det enda jag hittade var denna:

trav1026.jpg

"This head guard is designed to prevent the horse from damaging his poll while in transport. It is made of closed cell rubber and covered with heavy duty cotton. It has a strap that fastens to the noseband of the halter and a sleeve through which the halter pollpiece is treaded."

Kan det vara något sådant?

Liknande trådar

Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
471
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
616
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Utrustning På en sele finns spänne för själva gjorden och ett spänne som går under hästens mage som sitter fast i bröstan. Undrar hur hårt man...
Svar
11
· Visningar
558
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma