Har ni bestämt er för TRAVhingst?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Indyhope
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 217
Sv: Har ni bestämt er för TRAVhingst?

Oh, fler franska hingstar. :love: :love:

Rite On Line sägs ju bli Sveriges nya Elithingst. Han är ju redan fullbokad i år och det sägs att han är den mest prisvärda hingsten (min hovis trodde han skulle kosta 40.000 nästa år för att avkommorna går så bra...) just nu. Spännande! :)

Sv: Har ni bestämt er för TRAVhingst?

indyhope skrev:
Rite On Line sägs ju bli Sveriges nya Elithingst. Han är ju redan fullbokad i år och det sägs att han är den mest prisvärda hingsten (min hovis trodde han skulle kosta 40.000 nästa år för att avkommorna går så bra...) just nu. Spännande! :)

Visst är han spännande :idea:
Vi betäckte med Rite On Line förra året och
vi ångrar oss inte.....har bokat honom i år igen.
Vårt sto är syster med Rite On Lines son Rite On Track (samma mamma) och därför känns det extra intressant med just Rite On Line.

Än så länge är det bara den bokningen gjord. Vi är i valet och kvalet om vi ska betäcka fler eller om vi ska låta bli.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
490
Senast: Freazer
·
Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni... 33 34 35
Svar
691
· Visningar
24 864
Senast: MiniLi
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 687
Senast: Mabuse
·
Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 114
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår