Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
nää uscha. dom eju söta med det ser ju ut som om man satt huvet platt på ryggen. utan hals. som om huvud och svans sitter ihop mitt på ryggen...
men dom eju lurviga å söta - men skulle inte kunna tänka mig å ha en. lite väl knepigt ansatt..
nja tittar upp och tittar upp. dom ser ju ut så där i vanliga fall åxå. dom måste ju knipa i luftvägarna. men dom är som jag sa söta - men jag gillar inte deras kropp.... sett många på utställning å det känns som om ju långre bak på ryggen huvudet sitter å ju längre fram svansen sitter (helst i nacken) ju bättre resuktat får dom...
Grannen har en sån ser verkligen ut som en hårboll...
Men väldigt sött och lydig för att vara en liten hund. Går fot, stannar och sitter på kommando och bjäbbar inte!!! Är bara ett halvår tror jag.
Den är en supersöt hårboll med ett huvud, lite ben å så en ludden svans.
Ja dom flesta småhundar är bjäbbiga men har man inget emot det å medveten så kör på!
Kan verkligen se dig gåendes med en sån brevid dig, små bjäbbande med varann
Men man hör ju knappt dem när de skäller!!!
På utställningen i högbo fanns det massor av dessa gulliga hundar och när de skällde så lät det bara viff viff viff!!!