Har ni sett nåt liknande?!

Sv: Har ni sett nåt liknande?!

Jag ser ingen bild å det går knappast å hitta när jag inte förstår mig på tyska direkt...
 
Sv: Har ni sett nåt liknande?!

Skulle tro att det är den här sadeln fjordinghanna menar;


Vidbom.jpg



Alltså, hur vid kan en sadel vara? Har man en sån bred rygg att sitta på behövs väl ingen sadel, det är ju bekvämare än TV-soffan hemma.
 
Sv: Har ni sett nåt liknande?!

ja det va den jag menade, märket verkar heta losedaus o just denna sadel hette goliath. Tycker sätet ser skönt ut o sitta i o det är ju lite stöd iaf.:bump:
 
Sv: Har ni sett nåt liknande?!

Seppo skrev:
Skulle tro att det är den här sadeln fjordinghanna menar;


Vidbom.jpg
Tittar man noga är själva bommen på sadeln inte supervid. Man luras av att den ligger plant.
// Linda
 
Sv: Har ni sett nåt liknande?!

Om du av någon andledning inte kan ha den till islänningen så kan du ju ha den som regn skydd till Ragnar vetja.:idea:
 
Sv: Har ni sett nåt liknande?!

Är bossorna omflyttninsgbara?

Den ser bekväm ut, skulle man kunna tänka sig om jag inte redan hade en trevlig sadel :)
 
Sv: Har ni sett nåt liknande?!

jag har det men den är lite liten o sen tycker inte jag den hjälper speciellt mycke...
 
Sv: Har ni sett nåt liknande?!

Hjälper specielt mycket med vad?

Jag har liten rumpa, passar i alla sadlar :D
 
Sv: Har ni sett nåt liknande?!

*knapplån*

Nu finns en exakt likadan sadel som min ute på annons: :bow:

http://www.annonsdirekt.se/asp/soegning/detail2.asp?annonceid=4163925

Om någon blev avis på min "pannkaka"... ;)

Jag har skrivit till annonsören och frågat varifrån sadeln kommer, återkommer hit om jag får något svar på frågan. Så alla behöver ju inte skriva å fråga henne/honom, menar jag... :angel:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Har ni sett nåt liknande?!

Geisli skrev:
Antar att det är min sadel du menar? Då är vi tre ute i skogen utanför Gbg som kör med den här sadeln! Undrar vem som gjort dem...!? Blommor och choklad skulle sändas! :bow:

Jajamän=) En frågan har jag haft enda sen jag köpte den.. Blommor och choklad minst sagt!!=)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp