HAR nog fått fel ras!! snälla HJÄLP MIG snabbt :S

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Jazzy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 88
  • Visningar Visningar 14 648
Sv: HAR nog fått fel ras!! snälla HJÄLP MIG snabbt :S

Jag brukar ha som policy att inte klaga på hur folk skriver,för jag har en son med läs och skrivsvårigheter!
Men detta stycke gav mig inget sammanhang,finns inte en punkt eller kommatecken någonstans och inget radbryt/eller mellanrum!

Jag fattar ingenting av texten!

jag har med skriv svårigheter är dyseliktiker kan ju inte jag hjälpa och att jag inte orkar bry mig om radbyten och sån skit men om du inte fattar med text så lär dig att läsa svenska för jag skriver på svenska och inte albaniska ......

Valpar gör så! ;)

Var glad att den inte åt upp mobilen, fjärrkontrollen, dina skor och kläderna också.

skor ja jag har ju bara sandalerna kvar och ja kläder har han tuggat på med med skorna har han tuggat upp så jag får gå med mina sandaler tills jag köper andra skor hoppas bara inte snön kommer hehehe :crazy:

Ja, gud så ledsamt för mig att jag missade din hundannons. :rofl:

åååhhhh ja det tyckte jag med för jag satte inte ut annonser utan jag gav bort den till en som bara kom och klappade den nej hahah jag gav bort den till en jag kände... hahahahahaha:rofl::rofl::rofl::rofl:

jag har med skriv svårigheter är dyseliktiker kan ju inte jag hjälpa och att jag inte orkar bry mig om radbyten och sån skit men om du inte fattar med text så lär dig att läsa svenska för jag skriver på svenska och inte albaniska ......

Bara för att man har ett handikapp så betyder inte det att man behöver vara otrevlig!

skor ja jag har ju bara sandalerna kvar och ja kläder har han tuggat på med med skorna har han tuggat upp så jag får gå med mina sandaler tills jag köper andra skor hoppas bara inte snön kommer hehehe :crazy:

Jag säger bara en sak ; valpar har ett stort tuggbehov som man måste till att tillfredställa.

Det stillas billigast med ben.

Att du är dyslektiker är det nog ingen som retas om, men att du inte "orkar bry dig om radbyten och sånt skit" betyder ju att du medvetet gör din text svårförstådd för andra?

Bara för att man har ett handikapp så betyder inte det att man behöver vara otrevlig!

Efter 5 postade trådar med folk som ständigt driver med ens sätt att skriva
tror jag du också hade blivit otrevlig. Respektlöst får jag nog kalla många av svaren.

Vart går förövrigt gränsen mellan att vara rolig och kränkande?

Var gränsen går bryr jag mig mindre om... Förövrigt exakt samma tankesätt som TS! Men om man har ett handikapp så upplever jag det som att man vill överkompensera! Dvs. man är extremt noga med att man vill verka som alla andra & mer därtill.... Man använder alla rättstavningsprogram som finns tillgängliga! Därtill så har jag inte drivit ett uns med TS men jag har full förståelse för att det sker, eftersom h*n själv ger ett enormt oseriöst intryck!

Finns många här på buke som är dysletiker. Men de gör mycket för att skriva rätt och göra så man förstår.
Att skylla på att man har ett handikapp och sen tycker att andra ska rätta sig efter det (när man faktiskt själv kan göra något åt det med stavningsprogram mm) är bara att göra det lätt för sig för slippa bry sig.

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom... 2
Svar
21
· Visningar
3 951
Senast: geting
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
3 100
Senast: NOC14
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 063
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
5 189
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka