Har vi inte glömt nåt väldigt viktigt?

Sv: Har vi inte glömt nåt väldigt viktigt?

JO, DET ÄR HAN!!!! Han e snygg!!

VVQ skrev:
JO, DET ÄR HAN!!!! Han e snygg!!

Du Kolla in på wrg hemsida och bildgalleriet.. näst sista bilden på den du tycker e så jävla snygg... Fy Fan de e varning på den bilden ..
:devil: liten flicka i knät .. och den synen.. nä fy fan säger jag....
Har ni fan inget annat att komma med så lägg ner den här jävla tråden... :cool:

MST skrev:

Öh, vad är det för hemskt med den bilden? Vilken pedofilnojja du har :crazy: Och sicket språk; hur gammal är du? 15?

Du det går faktiskt att skriva utan att ha en svordom i varannan mening. Förresten du vet väl inte vem den lilla tjejen är, så utan fakta kan du lika gärna knipa..... :mad:

/Carina :eek:

MST skrev:
Du Kolla in på wrg hemsida och bildgalleriet.. näst sista bilden på den du tycker e så jävla snygg... Fy Fan de e varning på den bilden ..

satt du aldrig i knät på nån "man" när du va liten flicka eller?.. e väl inger me det eller?

MST skrev:

FOR YOUR INFORMATION! Det är hans dotter som sitter i knät! :D Så du kan lägga ner dina peddo-nojjor och kanske lära dig lite bättre språk, som flera redan tidigare har påpekat. :devil:

SweetSelene skrev:
FOR YOUR INFORMATION! Det är hans dotter som sitter i knät! :D Så du kan lägga ner dina peddo-nojjor och kanske lära dig lite bättre språk, som flera redan tidigare har påpekat. :devil:

Fniss :D :bow:

Det snyggaste var väl skjortan.... ;) för det hjälper inte hur snygg man än är om det är eld, kaktusar, kossor och sån skit på kläderna... :eek:

Vadå kaktusar mm?!? Jag såg inte att han hade det på skjortan............han e i af snygg!

Håller med! Vad skall man säga?!? Mot dumheten kämpar själva gudarna förgäves..

Nej det var ju just det han INTE hade....det var ju därför skjortan var helt ok! :idea:

MST skrev:

Du ä så töntig!!! Men dina hjärnceller är väll för få för att räkna ut det... ;)

Är det inte en komplimang att över huvud taget medge att denne har några hjärnceller..... :angel: :devil:

/Carina :eek:

Ha Ha ha... Jag kan bara konstatera att ingen av er som svarat är speciellt vuxen..men å andra sidan hade jag inte räknat med det. Här kryllar det av små lillgamla besserwisser och Töntar finns det gott om inom westernvärlden och det är ju beklagligt att konstatera att återväxten där är tryggad. :crazy:
För det första är smaken som er bakdel.. (för er som inte förstår så titta er i en spegel..då ser ni en stor röv !) delad förhoppningsvis i mitten. Och frågan om han var snygg eller inte Pss ha ha .. håller med om att skjortan var det minst fula på den bilden. :p
Hela den här tråden är som westernvärlden i övrigt verkar det som... ha ha ha... Inget seriöst... utan bara en massa amatörer som håller på och dretar och en jävla massa åsikter om allt möjligt ...men några konkreta resultat .. det ser man sällan. för att inte tala om stilen på ridningen.. 80% av alla som sitter i en westernsadel borde för fan lära sig rida först. Om inte annat för att skona er häst från att ha någon som sitter och åker och studsar omkring . Att titta på en westerntävling.. och se alla dessa töntar som inte kan rida..Fy fan.. Att ha mage och ge sig ut och tävla när man inte kan rida.. i vilken annan gren kan man göra så.. Western kommer aldrig att bli stort om det inte blir fler duktiga ryttare..
Dom 20 % som kan (och dom är duktiga :) ) kommer väl förmodligen från den klassiska ridningen där man lärt sig från grunden.. tack och lov.. och det syns på tävlingsbanorna)
Men att titta på töntar som svingar ett lasso och är på hästryggen i tio sekunder Bhaa... :eek: För att inte tala om hur dom rider fram hästarna... uurrk jag mår illa av att se detta.. och det är inte för att dom har så fruktansvärd dålig smak när det gäller klädval :rofl: näää... det är för att jag tycker det är för DJÄVLIGT mot hästarna som inte får en ordentlig uppvärmning innan dom skall gå in och bli sporrade till en galopprusning. Dom flesta ( Inte ALLA där finns några som är jävligt bra ) killar (töntarna) har nog bara den hästkunskapen som dom har sett på cowboyfilmer...
Och förmodligen har dom väl lärt sig rida framför tv också.. ser ut så ha ha ha
Men så är den sanna verkligheten och jag tror inte den kommer att ändras....

Ursäkta, men binder du inte ris åt din egen rygg nu?
Vuxen vad är det?
But seriously med den attityd du har så kan inte ditt födelsecertifikat visa på någon siffra som är speciellt långt ifrån innestående år.....eller?... :smirk:
Frågan är hur länge du har sysslat med western egentligen med den brist på openmindedness som du lider av.
Om du nu tycker att denna tråd är så töntig kan du ju lika gärna hålla dig härifrån, en del kanske tycker det är intressant att diskutera killar....själv föredrar jag riktiga män..... ;)
Förresten om nu alla andra är så dåliga vart har du hållit hus på tävlingarna, med dina så överlägsna kunskaper så borde ju du sopa mattan med oss stackars okunniga små amatörer.... :angel:

Och till sist, hur vore det om du städade upp ditt språk en aning, svordomar i var och varannan mening ser enbart outbildat ut... :cool:

/Carina... :eek:

Jag vet många duktiga ryttare som inte kommer från engelskridningen....
jag kan hålla med om att det kanske inte är världensbästa "klass" på ryttarekipagen än så länge men om man bara låter de utvecklas så komemr de snart bli det.... tror du engelskridningen hade topp ryttare redan från början också eller???

MST skrev:
Ha Ha ha... Jag kan bara konstatera att ingen av er som svarat är speciellt vuxen..men å andra sidan hade jag inte räknat med det. Här kryllar det av små lillgamla besserwisser och Töntar finns det gott om inom westernvärlden och det är ju beklagligt att konstatera att återväxten där är tryggad. :crazy:

Hela den här tråden är som westernvärlden i övrigt verkar det som... ha ha ha... Inget seriöst... utan bara en massa amatörer som håller på och dretar och en jävla massa åsikter om allt möjligt ...men några konkreta resultat .. det ser man sällan. för att inte tala om stilen på ridningen.. 80% av alla som sitter i en westernsadel borde för fan lära sig rida först. Om inte annat för att skona er häst från att ha någon som sitter och åker och studsar omkring . Att titta på en westerntävling.. och se alla dessa töntar som inte kan rida..Fy fan.. Att ha mage och ge sig ut och tävla när man inte kan rida.. i vilken annan gren kan man göra så.. Western kommer aldrig att bli stort om det inte blir fler duktiga ryttare..
Dom 20 % som kan (och dom är duktiga :) ) kommer väl förmodligen från den klassiska ridningen där man lärt sig från grunden.. tack och lov.. och det syns på tävlingsbanorna)
Men att titta på töntar som svingar ett lasso och är på hästryggen i tio sekunder Bhaa... :eek: För att inte tala om hur dom rider fram hästarna... uurrk jag mår illa av att se detta.. och det är inte för att dom har så fruktansvärd dålig smak när det gäller klädval :rofl: näää... det är för att jag tycker det är för DJÄVLIGT mot hästarna som inte får en ordentlig uppvärmning innan dom skall gå in och bli sporrade till en galopprusning. Dom flesta ( Inte ALLA där finns några som är jävligt bra ) killar (töntarna) har nog bara den hästkunskapen som dom har sett på cowboyfilmer...
Och förmodligen har dom väl lärt sig rida framför tv också.. ser ut så ha ha ha
Men så är den sanna verkligheten och jag tror inte den kommer att ändras....

Jag håller helt med dig, bort med western och dess otroligt töntiga ryttare och fram för "pojkar som tycker om pojkar i trikåer" eller varför inte "flickor i för små kläder på för stora hästar" :d
Eller "Småflickor med stora munnar och litet förstånd".
Det är tur att all dom finns som kan det där med att rida så att inte alla hästar behöver står ut med cowboys och andra hemskheter. :cry:

Nej jag tycker att man kan slopa "tävla western" rubriken helt så kanske häst världen hade blivit rensad från den här sortens, besserwissrar. :idea:

Att läsa under rubriker som hoppning och dressyr eller varför inte klassisk ridning är så otroligt mycket mer givande och för att inte säga lärorikt. Förhoppningsvis kommer alla dessa stackars vilseledda filmtittande amatörer att gå till närmaste ridskola för att beställa tid för en "riktig" lektion i ridning. :idea:

Som jag sagt innan så är det synd att inte alla föstår att om dom lägger på en hopp eller dressyrsadel på sin häst istället för en western variant, så kommer kunskapen som ett brev på posten :confused:
Lätt som en plätt :rofl:

Heja dig
Monke :)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
279
Senast: Luff
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 219
Senast: Pinus
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V