Hårborttagning

Tranan

Trådstartare
Jag försöker hitta en bra epilator eller rakmaskin att få bort kropps hår.
Kan inte använda hyveln då min hud är så tunn på vissa ställen så det blir inte bra.
 
Jag har tunn och känslig hud, och för mig leder epilering eller vaxning ofta till problem. Väldigt bra förutsättningar för laser dock. :idea:

Rakapparater tycker jag överlag är rätt bra numera. Rakar nära, utan irritation. Det är en fråga om att prioritera vad man tycker är viktigt. Jag har som är helt vattentät, för att underlätta att hålla den riktigt ren, och som drivs med AA-batterier eftersom jag redan har laddare och AA-batterier i omlopp. (Så slipper man situationen att ett inbyggt batteri blir sämre och sämre med tiden).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte gå på laserbehandling för att börja ta bort hår permanent. Det jag funderar på är om huden blir röd/svullen efteråt? Försöker...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Någon som har väldigt fint hår (fint alltså som i väldigt tunna hårstrån inte som i vackert 😅) som har hittat en fungerande fuktgivande...
Svar
10
· Visningar
644
Senast: Jfrelin
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 905
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Hej vänner! Kort version: Har ni något tips på en epilator att använda på underlivet? Lång version: Jag vill ta bort allt hår från...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
8 995
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp