Hårmodell

Sv: Hårmodell

Nja, vet de som efter blondering/blekning har haft i lila eller röd bomb och fått ett riktigt snyggt och starkt resultat.
Men sant, funkar bara på redan färgat hår och det är ju det dom är till för. Att på ett bra sätt fräscha upp färgen :)
 
Sv: Hårmodell

Åh ja revlons färgbomber, var bästa tipset jag fick för att hålla mitt hår orange :)

KL
Jag ska vara färgmodell i maj, just nu har jag en urtvättad orange botten med gula och röda slingor i (det var supersnyggt när det var nyfärgat, för 2,5 månad sedan...). Vi får se vad de hittar på med mig! :)
 
Sv: Hårmodell

Jag har varit hårmodell, eller uppsättningsmodell för M'trix. Då jag har naturligt blont hår så ville jag inte färga så jag fick en "clear inpackning" Och därefter en uppsättning =)
249436_10151096006648460_1292233548_n.jpg
 
Sv: Hårmodell

*kl*
Jag har suttit modell flera gånger. Ibland har det varit både klipp+färg, ibland bara färg. De första gångerna var jag skitnöjd. Vart så sjukt snyggt. Tyvärr är mitt hår lite dumt när man blekt det och sen vill färga det mörkare, så de sista gångerna blev mitt hår mindre snyggt randigt. Sen färgade jag det svart och då ville de inte ha mig där eftersom det är svårt att göra något åt svart hår... En annan nackdel är att de gärna klipper det åt det kortare hållet. Så jag som nu vill spara till långt hår, är det ingen idé (de vill gärna ha så fria händer som möjligt), men å andra sidan skulle de aldrig klippa något man inte passar i. Så är man beredd på lite förändring är det jättekul och brukar bli jättesnyggt.
 
Sv: Hårmodell

Hur blir man hårmodell?

Måste man ha långt hår?
Mitt är väl en bit nedanför axlarna nu
 
Sv: Hårmodell

Klart du kan bli det! :)

Vissa kan annonsera ut i tidningar, typ Metro osv! Vissa anställer tjejer som ska få tag på folk!

Kolla om du kanske kan googla på det, Wella brukar ha rätt ofta tror jag! Tror t.o.m att du kan vara hårmodell för Wella kontenuerligt så att säga, alltså inte bara på shower! :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Spinoff på tråden om att trolla bort komplex. Vad är ni särskilt nöjda med er själva? Utseendemässigt och i övrigt? Jag har långt...
2
Svar
25
· Visningar
1 283
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 806
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Jag har i ett svagt ögonblick bokat frisör på måndag. Det var länge sen jag klippte mig, säkert 8-9 månader sen.. Jag gillar inte att gå...
2
Svar
23
· Visningar
1 895
Senast: Sel
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
453
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp